;
coinex

مشخصات، قیمت و رندرهای جدیدی از هواوی آنر 7 اس منتشر شد

هواوی آنر 7 اس (Honor 7S) جدیدترین گوشی هوشمند این کمپانی چینی خواهد بود که به‌زودی رونمایی می‌شود.

افشاگر معروف، Roland Quandt مدعی است که هواوی آنر 7 اس در آینده‌ای نزدیک در اروپا و با برچسب قیمتی 120 تا 140 یورو عرضه می‌شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس هواوی آنر 7 اس ، مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی اروپا خواهد بود.

برخی از مشخصات و رندرهای جدیدی از آنر 7 اس نیز توسط این افشاگر فاش شده است. اینطور که به نظر می‌رسد،‌ این گوشی هوشمند از فلز ساخته می‌شود و شباهت زیادی به گوشی‌های قبلی این کمپانی خواهد داشت. برند Honor در پنل پشتی و زیر نمایشگر این موبایل دیده می‌شود. پنل پشتی آنر 7 اس به دوربین اصلی و فلاش LED مجهز شده است. تمام دکمه‌های فیزیکی در لبه‌ی سمت راستی دستگاه تعبیه شده‌اند و هیچ خمیدگی در گوشه‌های صفحه نمایش دیده نمی‌شود. هواوی آنر 7 اس در رنگ‌های مشکی و تنوع رنگی طلایی عرضه می‌شود. با توجه به مشخصات میان‌رده‌ی این موبایل، می‌توان انتظار داشت که با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای در بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر هواوی؛ بهترین ترکیب از دو مفهوم کارایی و ارزش اقتصادی!


مشخصات هواوی آنر 7 اس

این موبایل از نمایشگر 5.45 اینچی اچ‌دی پلاس با رزولوشن 1440 در 720 آی‌پی‌اس برخوردار می‌شود. آنر 7 اس به اسکنر اثرانگشت مجهز نمی‌شود؛ اما از سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد. این سیستم از دوربین سلفی برای شناسایی چهره‌ی کاربر استفاده می‌کند. هواوی آنر 7 اس از سیستم روی تراشه‌ی مدیاتک MT6739 چهارهسته‌ای 64 بیت بهره می‌برد. یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت افزایش می‌یابد. این موبایل هوشمند از نصب دو سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند. جایگاه نصب میکرو اس دی کارت به صورت مجزا تعبیه شده است. از دیگر مشخصات هواوی آنر 7 اس می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی،‌ اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 هواوی اشاره کرد. قطر این دستگاه به 8.3 می‌رسد و وزنی معادل 142 گرم دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر