;
coinex

امکان ثبت شکایت براساس موقعیت مکانی برای مشترکان اینترنت و موبایل

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه‌اندازی سامانه جدید ثبت شکایت براساس موقعیت مکانی برای مشترکان اینترنت و موبایل خبر داد.

به گزارش تکراتو، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امکان ثبت شکایت براساس موقعیت مکانی برای مشترکان اینترنت و موبایل خبر داد.

هدف از راهندازی سامانه ثبت شکایت براساس موقعیت مکانی

به گفته مجید حقی هدف از راه اندازی این سامانه بهره‌مندی از نظرات مشترکان برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارائه ‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی بوده است.

حقی در مورد ویژگی های سامانه جدید ثبت شکایت براساس موقعیت مکانی در حوزه ICT تصریح کرد که در این سامانه نوع سرویس ها متداول و به تفکیک ارائه‌دهندگان خدمات است.

این سامانه قابلیت افزودن مستندات، شامل تصویر و صوت را دارد و در آن امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایات با روش های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی و پیامک وجود دارد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام .اینجانب از دکترای شرکت نفت در قسمت دندانپزشکی مخصوصا اقای کوچکیان .به دلیل تشخیص ندادن به موقع و زیر بار نرفتن ازدرست کردن دندان بیماران . و ما مجبور هستیم بیرون اقدام کنیم و هزینه های کلانی پرداخت کنیم .لطفا رسیگی کنید .بیمارستان نفت ابادان

    پاسخ