;
coinex

امکان ارسال پیام های رمزنگاری شده در توییتر فراهم می شود

امکان ارسال پیام های رمزنگاری شده در توییتر فراهم می شود. به نظر می رسد که هدف توییتر از این اقدام افزایش امنیت کاربران خود باشد.

به گزارش تکراتو، مانچون وانگ که دانشجوی رشته علوم کامپیوتر است، اعلام کرده که گویا توییتر در حال آزمایش و نهایی‌سازی قابلیت ارسال پیام‌های رمزنگاری شده و کاملا اختصاصی و امن است. پیام های رمزنگاری شده در توییتر این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند با خیال آسوده پیام‌های خود را برای دوستان و آشنایان ارسال کنند.


بیشتر بخوانید: هر چه سریعتر نسبت به تغییر رمز عبور توییتر خود اقدام کنید!


ارسال پیام های رمزنگاری شده در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر با اضافه کردن قابلیت ارسال پیام های رمزنگاری شده شباهت بیشتری به پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ و تلگرام پیدا خواهد کرد. همچنین از این طریق می تواند به نیازهای کاربرانش بیشتر پاسخ دهد.


بیشتر بخوانید: رسوایی توییتر ؛ کوگان از اطلاعات کاربران توییتر نیز استفاده کرده است


البته این که توییتر چه زمانی از این قابلیت در پلت‌فرم خود رونمایی خواهد کرد مشخص نیست، اما طبق گفته‌های این متخصص فعال در زمینه فناوری اطلاعات، قابلیت پیام های رمزنگاری شده در توییتر در مراحل نهایی انتشار و ارائه قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر