;
coinex

سازگاری گوگل اسیستنت با گوگل مپ و سفارش غذا از رستوران!

در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل IO 2018 آپدیت‌های دستیار مجازی گوگل رونمایی شدند. سازگاری گوگل اسیستنت با گوگل مپ و ویژگی‌های بصری اضافه شده به آن، به این دستیار کمک می‌کند تا از رستوران‌ها غذا سفارش دهد.

آپدیت جدید گوگل اسیستنت با طراحی جدید بصری و یکپارچه‌سازی با گوگل مپ همراه است تا قابلیت‌های بیشتری را به این دستیار هوش مصنوعی اضافه کند. ویژگی‌های بصری گوگل اسیستنت به کاربران این دستیار اجازه می‌دهد تا از رستوران‌ها غذا سفارش دهند، فعالیت روزانه‌ی خود را پیگیری کنند و زمان رسیدن به مقصدها را به سایر کاربران گوگل اسیستنت به اشتراک بگذارند.


بیشتر بخوانید: معرفی اندروید پی با رابطی جدید مبتنی بر ژست های حرکتی


این سرنخ‌های بصری جدید درواقع ترکیبی از رابط‌های بصری و صوتی است که در هنگام پرسش سوال‌های مختلف توسط کاربران، روی دستگاه اجرا می‌شود. برای مثال، می‌توانید از گوگل اسیستنت بخواهید که دمای اتاق را تنظیم کند؛ این دستگاه با نمایش یک ترموستات مجازی، ‌از شما می‌خواهد که دمای مطبوع را مشخص کنید تا در آینده، همین دما را در اتاق تنظیم کند.

علاوه بر این، دستیار هوش مصنوعی گوگل با استفاده از این سرنخ‌های بصری می‌تواند از رستوران‌ها غذا سفارش دهد و در تحویل آن به شما کمک کند. این ویژگی در حال حاضر با برخی از رستوران‌ها همکاری می‌کند.

زمانی که از استارباکس سفارش می‌دهید، گوگل اسیستنت با توجه به زمان روز، موقعیت مکانی و تعاملات اخیر، پیشنهادهای دیگری را به شما ارائه می‌کند. این پیشنهادها بخشی از عکس‌های فوری دستیار است که در اختیار شما قرار می‌دهد.

این عکس‌های فوری، مواردی مثل یادداشت‌ها و لیست‌های خدماتی مثل Google Keep،  Any.do ،‌Todoist و غیره را در بر دارد. علاوه بر این سرنخ‌های بصری، گوگل اسیستنت سازگاری بیشتری با گوگل مپ یافته است. کاربر به لطف رابط جدید می‌تواند پیام‌های کوتاه ارسال کند، موسیقی پخش کند و بدون نیاز به خروج از صفحه‌ی مسیریابی، هر اطلاعاتی که نیاز دارد را دریافت کند.

طراحی بصری جدید این دستیار تا اواخر سال 2018 در دسترس خواهد بود. ویژگی‌های همگام شده با گوگل مپ نیز در تابستان امسال راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر