;
coinex

پتنت جدید ثبت شده اپل نشان از تولید اپل واچ دایره ای دارد

اپل جدیدا پتنتی ثبت کرده که مربوط به تولید نمایشگرهای دایره ای است. به نظر می رسد که این پتنت مربوط به تولید  اپل واچ دایره ای باشد.

به گزارش تکراتو، کارشناسان با بررسی پتنت جدید ثبت شده اگل اعلام کرده اند که ممکن است این پتنت جدید مربوط به اپل واچ دایره ای باشد. پتنت ثبت شده توسط اپل، گجت‌ الکتریکی بهرمند از نمایشگری با لبه‌های گرد نام دارد.

ثبت پتنت اپل واچ دایره ای

نام این پتنت خود نشان دهنده‌ی آغاز تولید صفحه‌ نمایش‌های گرد است. با توجه به محصولات تولیدی این شرکت، به نظر می رسد این صفحه نمایش گرد در ساعت‌های هوشمند دایره ای استفاده شود.

 اپل واچ دایره ای

البته در ساخت سه نسل قبلی اپل واچ از صفحه نمایش‌هایی مستطیلی استفاده شده بود اما با توجه به پتنت جدید عرضه شده، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در طراحی اپل واچ بعدی خود تغییراتی ایجاد کند. با توجه به تاریخ ثبت این پتنت حتی شاید اپل اکنون در حال طراحی اپل واچ دایره ای باشد.

در این پتنت همچنین اعلام شده که تعریف آرایه ای از پیکسل های مربعی در صفحه نمایش دایره ای سخت است، اما به نظر می رسد که اپل برای رفع این مشکل راه حلی داشته باشد. در پایان باید گفت که این پتنت ممکن است مربوط به اپل واچ دایره ای نباشد زیرا گردنبند‌ها، عینک‌ها، هدفون‌ها و ایرفون‌ها نیز ممکن است از این نوع نمایشگر ‌بهره ببرند.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر