;
coinex

شارپ گوشی پرچمدار آکواس R2 را معرفی کرد ؛ یک گوشی زیبا و کاربردی

شارپ آکواس آر 2 (Sharp AQUOS R2) گوشی هوشمند جدیدی است که کمپانی شارپ آن را معرفی کرد. این محصول از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایت و اندروید 8 اوریو بهره می‌برد.

آکواس آر 2 (AQUOS R2) جانشین گوشی هوشمند آکواس آر محسوب می‌شود که سال گذشته در ژاپن عرضه شد. سازنده مشهور ژاپنی در ساخت گوشی جدیدش از یک بدنه شیشه‌ای–فلزی استفاده کرده و دو کلید فیزیکی را در دیوار جانبی سمت راست این گوشی هوشمند قرار داده است.

این گوشی هوشمند دارای حاشیه‌های بسیار باریک جانبی و یک حاشیه ضخیم در انتهای بدنه است. حاشیه پایینی که چانه گوشی است، یک اسکنر اثر انگشت/کلید هوم را در خود قرار داده است. آکواس آر 2 از یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای قرار گرفته به صورت عمودی نیز بهره می‌برد. یک فلش LED هم در کنار این دوربین قرار گرفته است. گوشه‌های منحنی شکل در چهار طرف بدنه و یک محفظه برآمده دوربین اصلی از دیگر مشخصات ظاهری گوشی پرچمدار جدید شارپ هستند.

مشخصات شارپ آکواس R2

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش شکاف دار بزرگ 6 اینچی QHD پلاس IGZO display دارای رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل و پوشش محافظتی 2.5D منحنی شکل بهره می‌برد. این پنل با نسبت تصویر 19 به 9 ساخته شده و نرخ تازه سازی 100Hz را ارائه می‌کند. گوشی پرچمدار جدید شارپ به یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی LPDDR4X، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 22.6 مگاپیکسلی اصلی و 16.3 مگاپیکسلی 135 درجه اولترا واید انگل ثانویه، دوربین سلفی 16.3 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو و باتری غیرقابل تعویض 3130 میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز است.

باتری تغذیه کننده این گوشی هوشمند فناوری شارژ سریع را نیز پشتیبانی می‌کند. شارپ در مورد نوع این فناوری هنوز مطلبی را منتشر نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که آکواس آر 2 با تکنولوژی شارژ سریع کوالکاکم 3.0 یا یک تکنولوژی مشابه دیگر عرضه شود. این احتمال نیز وجود دارد که شارپ در ساخت سنسورهای دوربین گوشی جدیدش از فناوری متفاوتی استفاده کرده باشد.

شارپ آکواس R2 از قابلیت‌های بلوتوث 5 و قابلیت دالبی ویژن (Dolby Vision)، پورت یو اس بی نو C و شاخص مقاومتی IPX5 هم در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار بهره می‌برد. این گوشی هوشمند 181 گرمی 156 میلی‌متر طول، 74 میلی‌متر عرض و 9 میلی‌متر ضخامت دارد و قرار است که از فصل تابستان در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، صورتی و قرمز عرضه شود. هنوز هیچ مطلبی در مورد قیمت این گوشی منتشر نشده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر