;
coinex

تصاویر واقعی گوشی میان رده نوکیا ایکس به همراه مشخصات این محصول منتشر شد!

تا به امروز مطالب زیادی از گوشی نوکیا ایکس در فضای مجازی منتشر شده است. یک منبع خبری هم اخیرا تصاویر جدیدی را از این محصول در فضای مجازی قرار داده است.

گزارشات جدید از این امر حکایت می‌کنند که نوکیا ایکس (Nokia X) در تاریخ 26 اردیبهشت (16 مه) در کشور چین رونمایی می‌شود. در تصاویر جدید مطلبی در مورد نام گوشی هوشمندی که قرار است در این تاریخ رونمایی شود، ارائه نشده است با این حال انتظار می‌رود که محصول مورد نظر همان نوکیا ایکس باشد. منابع خبری همچنین گفته‌اند که شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) این گوشی هوشمند را با ویژگی‌های یک گوشی گیمینگ در اختیار کاربران و طرفدارانش می‌گذارد.

منبع خبری منتشر کننده این جزییات تصاویری واقعی از گوشی نوکیا ایکس را نیز ارائه کرده است. اگر به تصاویر موجود در گالری زیر نگاه کنید، نسبت به جزییات سبک طراحی گوشی جدید سازنده فنلاندی کاملا آگاه می‌شوید.

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا ایکس

همان طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، سازنده مشهور فنلاندی در ساخت نوکیا ایکس از یک نمایشگر شکاف دار با گوشه‌های منحنی شکل استفاده کرده و لوگوی خود را در زیر این صفحه نمایش قرار داده است. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که نوکیا ایکس از یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به فلش LED و اسکنر اثر انگشت پشتی هم بهره می‌برد. ظاهرا همه کلیدهای فیزیکی نوکیا ایکس در دیواره جانبی سمت راست آن و یک پورت یو اس بی نوع سی و اسپیکر هم در انتهای بدنه این گوشی هوشمند قرار دارد.

منابع خبری جزییاتی را نیز در مورد مشخصات فنی گوشی جدید سازنده مشهور فنلاندی منتشر کرده‌اند. اگر که این اطلاعات صحت داشته باشند می‌توان گفت که نوکیا ایکس با یک نمایشگر 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس عرضه می‌شود. شایعه شده است که این گوشی هوشمند یک رم 6 گیگابایتی و پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 636 را نیز بر روی خود دارد. نکته جالبی که باید مد نظر قرار گیرد این است که برخی از منابع خبری هم گفته بودند که اچ ام دی گلوبال این محصول را با یک پردازشگر هلیو پی 60 و رم 4 گیگابایتی عرضه می‌کند، از این رو باید منتظر ماند و دید که این گوشی هوشمند با چه پردازشگر و رمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. منابع خبری گفته‌اند که نوکیا ایکس در قالب یک گوشی نسبتا اقتصادی با قیمت پایه 251 دلار وارد بازار می‌شود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر