;
coinex

توسعه ی فضای مجازی کودک با تعریف ۷۲ پروژه

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران از تعریف ۷۲ پروژه برای توسعه ی فضای مجازی کودک خبر داد و ادامه داد که قرار است طرح ۲۰ تا ۲۰ اجرایی شود.

به گزارش تکراتو، خسرو سلجوقی به ابلاغ پیش نویس سند توسعه فضای مجازی کودک از سوی وزیر ارتباطات اشاره کرده است. وی در این مورد اعلام کرد که برمبنای این سند، نقشه مفهمومی مورد نظر تدوین و حدود ۷۲ پروژه تهیه شده است.


بیشتر بخوانید: با یک اپلیکیشن کنترل گوشی فرزندان خود را از راه دور به دست بگیرید!


اقدامات لازم برای توسعه ی فضای مجازی کودک

سلجوقی تاکید کرد که آنها خود را در ۷۲ پروژه و نقشه مفهمومی محدود نخواهند کرد و فضا باز است تا نظرات کارشناسی در این زمینه ارائه شود. وی ادامه داد که این نقشه مفهومی و ۷۲ پروژه از طریق همراهی با بخش خصوصی تهیه شده است و چون ممکن است توسعه فضای مجازی کودک نیازمند هماهنگی و ایجاد پروژه های زیرساختی باشد، در آن ورود کرده اند.


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های ۲۰۱۸ برای کودکان


اجرای طرح 20 تا 20

سلجوقی با اشاره به اینکه پیشنهاد دهنده و مجری طرح 20 تا 20 بخش خصوصی بوده اند اعلام کرد که قصد دارند تا روز بیستم هر ماه یکی از ایده های مربوط به توسعه فضای مجازی کودک که توسط بخش خصوصی ارائه شده است را معرفی کنند.

سلجوقی در پایان در مورد رونمایی از پروژه های مربوط به توسعه ی فضای مجازی کودک سخن گفت و ادامه داد که برای یکی از پروژه هایی که در این زمینه مطرح شده، حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. این پروژه مطالعاتی در مورد استفاده از تلفن همراه برای کودکان بوده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر