;
coinex

مشخصات گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 فاش شد

گلکسی جی 4 (Galaxy J4) و گلکسی جی 6 (Galaxy J6) دو گوشی میان‌رده از برند Galaxy J هستند که در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شوند. 

طی چند ماه گذشته،‌ اخبار و شایعات زیادی پیرامون این دو گوشی هوشمند منتشر شده است. اخیرا مشخصات این دو موبایل در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز فاش شده که نشان می‌دهد به‌زودی از آنها رونمایی می‌شود. علیرغم تمام اطلاعاتی که تا به حال درباره‌ی گلکسی جی 4 و جی 6 منتشر شده، هنوز هم مشخصات زیادی باقی مانده که از آنها بی اطلاع هستیم. خوشبختانه، امروز بسیاری از مشخصات اصلی این دو موبایل هوشمند فاش شده است.

مشخصات گلکسی جی 6

گلکسی جی 6 از صفحه نمایشگر اینفینیتی دیسپلی برخوردار می‌شود. این نمایشگر در اندازه‌ی 5.6 ساخته می‌شود و از نوع پنل آمولد خواهد بود. انتظار داریم که این نمایشگر با رزولوشن 1480 در 720 پیکسل همراه باشد. یک تراشه‌ی اگزینوس 7870 هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

این دستگاه در سه نسخه‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی و دو مدل حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود که از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می‌کند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی دستگاه تعبیه شده است. دوربین سلفی از فلاش مجزا برخوردار می‌شود. از دیگر مشخصات گلکسی جی 6 می‌توان به سنسور اثرانگشت در پنل پشتی، اتصال LTE Cat.4،‌ دو سیمکارت و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این موبایل از فلز ساخته شده و اندروید 8.0 اوریو روی آن اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید: گلکسی جی ۶ ۲۰۱۸ سامسونگ به دکمه فیزیکی بیکسبی مجهز می‌شود


مشخصات گلکسی جی 4

گلکسی جی 4 با نمایشگر 5.5 اینچی 720 پیکسلی همراه می‌شود که پنل آن از نوع ال‌سی‌دی یا سوپر آمولد خواهد بود. یک تراشه‌ی اگزینوس 7570 چهارهسته‌ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز و دو نسخه‌ی رم 2 و 3 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. گلکسی جی 4 از دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. جی 4 از نصب دو سیمکارت و اتصال LTE پشتیبانی می‌کند. اندروید 8.0 اوریو نیز به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده است.

هنوز مشخص نیست که گوشی‌های گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌شوند. با توجه به مشخصات این دو موبایل می‌توان انتظار داشت که برچسب قیمتی پایینی برای این دو موبایل در نظر گرفته شود. کمپانی ساموسنگ به‌تازگی از گوشی‌های گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس رونمایی کرده است؛ با این اوصاف، سامسونگ چند هفته‌ای را برای راه‌اندازی گوشی بعدی خود منتظر می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر