coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی آنر 7 ایکس به اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز خواهد شد

گوشی هواوی آنر 7 ایکس (Honor 7X)، پاییز سال گذشته و درست در زمانی که اندروید اوریو در حال انتشار بود، راه‌اندازی شد. حال این نسخه‌ از سیستم‌عامل اندروید در دسترس کاربران آنر 7 ایکس قرار خواهد گرفت.

هواوی آنر 7 ایکس همراه با اندروید 7 نوقا عرضه شده بود و حالا به اندروید 8 اوریو مجهز می‌شود. علاوه بر این، آخرین نسخه‌ از رابط کاربری EMUI 8.0 نیز برای این گوشی در دسترس خواهد بود. این آپدیت‌ها، ویژگی‌های جدیدی از جمله فیس آنلاک (Face Unlock) را نیز به همراه دارند. این ویژگی که قفل دستگاه را بر اساس چهره‌ی کاربر باز می‌کند،‌این روزها در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دیده می‌شود. از حالا به بعد، گوشی 200 دلاری هواوی آنر 7 ایکس نیز از این قابلیت برخوردار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر هواوی؛ بهترین ترکیب از دو مفهوم کارایی و ارزش اقتصادی!


از دیگر ویژگی‌های جدیدی که همراه با آپدیت سیستم‌عامل به آنر 7 ایکس اضافه می‌شود، منوی Quick Shortcut است. این ویژگی نیز از مدت‌ها قبل در نسخه‌های خالص اندروید وجود داشت. آنر به یک داک ناوبری شناور مجهز شده که به کاربران اجازه می‌دهد، از هر نقطه‌ای از نمایشگر، دستگاه خود را هدایت کنند و تنها به لبه‌ی پایینی محدود نباشند. آپدیت منوی تنظیمات و مدیریت موبایل نیز از دیگر آپدیت‌های هواوی آنر 7 ایکس محسوب می‌شود؛ علاوه بر اینکه یک سطل بازیافت عکس گالری (Photo Gallery Recycle Bin) نیز به آن اضافه شده است. این بدان معناست که اگر عکسی را به صورت اتفاقی از گالری پاک کرده‌اید، تا 30 روز فرصت دارید که آن را به حافظه‌ی دستگاه بازگردانید.

کاربران با آپدیت جدید هواوی آنر 7 ایکس می‌توانند به صورت همزمان، به دو دستگاه بلوتوثی متصل شوند. این موارد تنها برخی از ویژگی‌هایی هستند که همراه با آپدیت اندروید اوریو و رابط EMUI 8.0 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این آپدیت تا چند روز آینده برای کاربران جهانی منتشر می‌شود. برای دریافت این نسخه از بروزرسانی پیشنهاد می‌کنیم به وای فای متصل شوید و دستگاه خود را کاملا شارژ کنید و یا حتی اجازه دهید که به شارژر متصل بماند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر