;
coinex

پتنت گوشی تاشو موتورولا در سازمان دارایی‌های فکری جهانی ثبت شد!

عرضه پنل‌های تاشو گوشی سازان را قانع کرد که وارد مسیر طراحی پتنت و گجت‌های تاشو شوند. در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد گوشی تاشو موتورولا پرداخته‌ایم.

پتنت گوشی تاشو موتورولا ثبت شد. زمانی‌که این گوشی باز می‌شود می‌تواند در قالب یک تبلت، فرامین کاربرش را انجام دهد. نقاشی‌هایی از این پتنت که در اختیار سازمان دارایی‌های فکری جهانی گذاشته شده‌اند، نشان می‌دهند که گوشی تاشو موتورولا از لولاهایی شبیه به لولاهای تبلت اندروید یوگا (YOGA) لنوو بهره می‌برد. این پتنت در اواسط مارس 2018 ارائه و بعد از مدتی کوتاه تایید شد. سازنده مشهور چینی چند سال پیش جزییاتی را در مورد چند گوشی کانسپت تاشو با قابلیت قرار گرفتن در دور مچ دست کاربر و همچنین یک گوشی تاشو کانسپت با قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت در فضای مجازی منتشر کرد؛ به نظر می‌رسد که موتورولا پتنت جدیدش را بر مبنای جزییات گوشی هوشمند هیبریدی کانسپت لنوو طراحی کرده است.

گوشی تاشو موتورولا از سه قسمت تشکیل شده است. در گالری تصاویر زیر یک عکس وجود دارد که گوشی هوشمند را در یک حالت مثلثی شکل نشان می‌دهد. سه قسمتی بودن گوشی تاشو موتورولا در این تصویر به خوبی دیده می‌شود. دستگاه نشان داده شده در این طرح از یک سبک طراحی انعطاف پذیر بهره می‌برد از این رو کاربر می‌تواند از آن در قالب یک گوشی، تبلت و نمایشگر کوچک دارای تکیه گاه استفاده کند.


بیشتر بخوانید: گوشی جدید لنوو با یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه معرفی می‌شود


به نظر می‌رسد که گوشی تاشو موتورولا به واسطه یک جعبه، به طور بی‌سیم هم شارژ می‌شود. جالب‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند احتمالا توانایی آن در گرفتن عکس‌های 3 بعدی برجسته در حالت ایفای نقش به عنوان یک تبلت است زیرا طبق اطلاعات موجود در این حالت کاربر می‌تواند به طور همزمان از دوربین جلویی و پشتی گوشی استفاده کند.

شرکت ال‌جی، تبلت جی اسلیت (G Slate) خود را با دو دوربین پشتی عرضه کرد تا قابلیت عکاسی 3 بعدی را در اختیار کاربرانش بگذارد به همین دلیل می‌توان گفت که گوشی تاشو موتورولا اولین دستگاهی نیست که می‌تواند قابلیت عکاسی 3 بعدی را ارائه کند. هرچند که این ویژگی نتوانست در محصول ال‌جی توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند و به همین دلیل در دستگاه‌های زیادی مورد استفاده قرار نگرفت.

موتورولا جزییاتی را در مورد نام گوشی هوشمندی که در پتنت خود به تصویر کشیده و همچنین زمان شروع پروسه ساخت آن، منتشر نکرده است اما از آنجایی که این پتنت اخیرا ارائه و ثبت شده است می‌توان انتظار داشت که لنوو و موتورولا در آینده‌ای نزدیک در پروسه ساخت این محصول وارد مراحل پیشرفته‌تری شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر