;
coinex

عرضه‌ی موبایل موزی شکل نوکیا تا پایان ماه جاری میلادی

موبایل موزی شکل نوکیا راه است. این شرکت از تولید گوشی هایی موزی شکل خبر داده که قرار است تا پایان ماه جاری میلادی عرضه شوند.

به گزارش تکراتو، نوکیا قصد دارد یک مدل گوشی ارزان قیمت جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. موبایل موزی شکل نوکیا در کشورهای مختلف آسیایی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تصاویر واقعی گوشی میان رده نوکیا ایکس به همراه مشخصات این محصول منتشر شد!


موبایل موزی شکل نوکیا

گوشی نوکیا ۸۱۱۰ ابتدا در سنگاپور و ویتنام به قیمت ۸۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. این گوشی در دو رنگ سیاه و زرد تولید خواهد شد و دارای انحنای ملایمی در پشت خود است که باعث می شود شبیه به موز به نظر برسد.

نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA و دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی از جمله دیگر ویژگی های آن است. نسخه به روزشده و جذاب تر بازی مار هم بر روی این گوشی نصب شده است.

باتری این گوشی می تواند در حالت استندبای برای ۲۵ روز شارژ داشته باشد. نوکیا پیش از این برای افزایش سهم خود در بازار نسخه ای جدید از گوشی خاطره انگیز نوکیا ۳۳۱۰ را هم تولید کرده بود تا بتواند مشتریان قدیمی خود را باز هم به خود جلب کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر