;
coinex

ریشه کن کردن آنفولانزا توسط بیل گیتس و لری پیچ

موسس مایکروسافت و یکی از موسسان گوگل قصد دارند با همکاری هم در راستای ریشه کن کردن آنفولانزا این بیماری مرگبار گام بردارند.

به گزارش تکراتو، بیل گیتس و لری پیچ قصد دارند به طور مشترک در این زمینه ۱۲ میلیون دلار سرمایه گذاری کنند. این سرمایه در اختیار دانشمندان و محققانی برجسته قرار می گیرد تا بتوانند با پژوهش های خود زمینه را برای تولید واکسنی جهانی به منظور مقابله با بیماری آنفولانزا فراهم کنند.

ریشه کن کردن آنفولانزا توسط شرکت های فناوری

بیل گیتس به منظور جلب توجه جهانیان به اهمیت تولید واکسن آنفولانزا، از یک برنامه شبیه سازی کمک گرفته که این برنامه نشان دهنده گسترش سریع میزان ابتلا به بیماری آنفولانزا است. در این برنامه مشخص شده که در صورت عدم مقابله اصولی با این بیماری مهلک، آنفولانزا در سال های آینده قادر خواهد بود در عرض شش ماه تا ۳۳ میلیون نفر را به کشتن دهد.

۱۲ میلیون دلار بودجه تخصیص داده شده توسط بیل گیتس و لری پیج، در قالب مبالغی دو میلیون دلاری در اختیار گروه های تحقیقاتی قرار می گیرد تا بتوانند در بازه های زمانی دو ساله بر روی حیوانات تحقیقاتی را انجام دهند.

قرار است به موفق ترین تحقیق حداکثر ۱۰ میلیون دلار دیگر نیز اختصاص یابد تا امکان تکمیل و تولید واکسن آنفولانزا برای انسان فراهم شود. پیش بینی می شود تکمیل این طرح تحقیقاتی تا سال ۲۰۲۱ زمان نیاز داشته باشد.

.

منبع: digitaltrends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر