;
coinex

آموزش حذف اکانت سروش ؛ چگونه حساب کاربری خود را از پیام‌رسان سروش حذف کنیم؟

آموزش حذف اکانت سروش به شما امکان می‌دهد،به سادگی برای همیشه نسبت به خروج از پیام رسان سروش اقدام نمایید. در ادامه، با نحوه دیلیت اکانت سروش در هر دستگاهی به زبان ساده آشنا خواهید شد.

پیام رسان سروش ؛ خوب، بد، زشت

اپلیکیشن پیام رسان سروش به عنوان جدی‌ترین رقیب تلگرام مطرح شد. شاید اگر این حجم از تبلیغات، تنها متوجه سروش نشده بود، اکنون برای کاربران عضو آن، دغدغه حذف نصب و خروج از این اپلیکیشن پیش نمی‌آمد.

به هرحال، سروش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما اگر اینترنت رایگان، امکانات مربوط به نقل و انتقالات بانکی و… نیز توان نگه داشتن شما را در این اپلیکیشن پیام‌رسان نداشته باشد، بهتر است فورا به قسمت دوم مقاله آموزش حذف اکانت سروش بروید.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان سروش؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی سروش بدانید


بهترین ویژگی پیام رسان سروش اینترنت کاملا رایگان آن، حداقل تا پایان سال 1397 است. این مساله در حالی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که، برای ورود به تلگرام، مجبور به استفاده از انواع وی پی ان و فیلترشکن هستید که در برخی موارد موجب افزایش ترافیک مصرفی شما می‌شود.

با اینترنت رایگان سروش می‌توانید بدون هیچگونه هزینه‌ای، نسبت به ارسال موزیک، فیلم و… اقدام نمایید. با در نظر گرفتن هزینه بالایی که برای ساخت این اپلیکیشن شده است، حداقل برای مدت محدودی می‌توان به عنوان محلی برای پشتیبان گیری از اطلاعات هارد یا گوشی به آن نگاه کرد!

احتمالا کاربران حاضر در سروش نیز پیش از این، موفق به کشف استفاده‌های بیشمار اینترنت رایگان این اپلیکیشن شده‌اند. چراکه، علیرغم اطلاعات متناقضی که در مورد تعداد کاربران عضو و کاربران فعال در سروش به گوش می‌رسد، گلایه کاربران در مورد سرعت پایین این اپلیکیشن همواره وجود داشته است.

در ابتدای امر، اینطور به نظر می‌رسید که سروش، پیشبینی افزایش تعداد کاربر به صورت یکباره و فشار وارده به سرورها را نداشته است، اما با گذشت مدت زمان زیادی از فیلترینگ تلگرام و افزایش تعداد کاربران سروش، هنوز این مشکل پابرجا مانده است.

از این رو، احتمالا افت سرعت سروش و پایین آمدن کیفیت خدمات این اپلیکیشن که کاربران دنیای مجازی را به واکنش واداشته است، مربوط به سو استفاده کاربران از اینترنت رایگان سروش می‌شود؛ چراکه با در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار تیم توسعه دهنده سروش قرار دارد، ارتقا نیافتن سرورهای این اپلیکیشن در طول این بازه زمانی، معقول به نظر نمی‌رسد. زیرساخت‌های موجود در کشور و داخلی بودن سرورهای سروش نیز احتمال وجود اشکال در جای دیگر را تایید می‌کند.


بیشتر بخوانید: مقایسه سروش و ایتا ؛ بهترین پیام رسان ایرانی کدام است؟


در نهایت اما، بزرگترین ضعف اپلیکیشن سروش وجود باگ‌های امنیتی است که توسط کاربران مختلف کشف شده است. علاوه بر این، وجود شایعات مختلف، در مورد رصد پیام‌های کاربران و نقض حریم خصوصی آن‌ها توسط اپلیکیشن‌های پیام رسان ایرانی، موجب می‌شود که اقبال کاربران نسبت به سروش نیز کم باشد.

با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، ممکن است افراد قصد دیلیت کردن حساب کاربری در سروش را داشته باشند. از این رو، آموزش حذف اکانت کاربری سروش را برای شما آماده کرده‌ایم.

آموزش حذف اکانت سروش

خوشبختانه نحوه حذف اکانت سروش در نسخه‌های مختلف شبیه یکدیگر است، از این رو کافیست، مراحل ذکر شده در ادامه را به دقت دنبال نمایید. توجه داشته‌ باشید، در صورت حذف حساب کاربری سروش در یک دستگاه، در دستگاه‌های دیگر نیز، دسترسی شما به آن حساب کاربری از دست خواهد رفت. علاوه بر این، با دیلیت کردن اکانت اپلیکیشن سروش، دیگر به پیام‌های ارسالی و دریافتی و… دسترسی نخواهید داشت.

پاک کردن حساب کاربری در سروش

  1. قبل از هر چیز باید به اپلیکیشن سروش وارد شوید. در صفحه‌ای که چت‌ها و مکالمات شما قرار گرفته است -صفحه اصلی اپلیکیشن- روی علامت سه خط افقی که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه نمایش قرار گرفته است، بزنید.
  2. تقریبا در پایین‌ترین قسمت صفحه جدیدی که برای شما باز خواهد شد، بر روی setting که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است، بزنید. در صورتیکه در هنگام استفاده، زبان مورد نظر شما فارسی باشد، روی گزینه تنظیمات بزنید.
  3. در صفحه جدید روی privacy بزنید. در صورت فارسی بودن تنظیمات، دکمه مورد نظر، حریم خصوصی نام خواهد داشت.
  4. با ورود به صفحه حریم خصوصی، بر روی آیکون سه نقطه عمود بر هم که در سمت راست و بالای صفحه نمایش –در برخی موارد، بالا و سمت چپ صفحه نمایش- قرار گرفته است، بزنید.
  5. در این قسمت بر روی deactivate account که مشاهده خواهید نمود، بزنید. در صورت فارسی بودن اپلیکیشن نیز، پاک کردن حساب کاربری یا غیر فعال کردن حساب کاربری، بسته به ورژن مورد استفاده برای شما به نمایش درخواهد آمد، این گزینه را انتخاب نمایید.
  6. در صفحه جدید، از شما دوباره در مورد حذف اکانت کاربری سروش، سوال پرسیده خواهد شد. در منوی انگلیسی، deactivate account را انتخاب نمایید و در منوی فارسی نیز باز زدن بر روی گزینه، پاک کردن حساب کاربری یا غیر فعال سازی حساب کاربری، عملیات حذف اکانت سروش به اتمام خواهد رسید. توجه داشته باشید، در صورت انصراف، در مراحل قبل کافیست از اپلیکیشن خارج شوید، در آخرین مرحله نیز می‌توانید روی گزینه cancel یا انصراف بزنید.

اکنون حساب کاربری سروش خود را برای همیشه پاک کرده‌اید. برای حذف اپلیکیشن سروش از روی دستگاه تلفن هوشمندتان نیز کافیست همانند اپلیکیشن‌های دیگر، عملیات پاک کردن یا آنیستال را انجام دهید. در ویندوز یا سایر نسخه‌ها نیز عملیات آنیستال کردن نرم افزار را به طور معمولی انجام دهید.


بیشتر بخوانید: امنیت پیام رسان سروش در هاله‌ای از ابهام ؛ کاربران چه می‌گویند؟


نکته 1: مانند سایر پیام رسان‌های موجود در دنیا، اطلاعات شما بر روی سرورها باقی خواهد ماند، اما دسترسی شما به آن‌ها ممکن نیست.

نکته 2: در صورتیکه در مورد نصب تروجان و… نگران هستید، حذف اکانت کاربری و دیلیت اکانت یا پاک کردن اپلیکیشن در بسیاری موارد کمکی به شما نخواهد کرد. در چنین مواردی، بهتر است، گوشی خود را ریست فکتوری نمایید.

اخبار اپلیکیشن را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر