;
coinex

تصویری از وان پلاس 6 در کنار آیفون X منتشر شد؛ مقایسه‌ی ناچ نمایشگر

به‌تازگی تصویری بی‌کیفیت از وان پلاس 6 (OnePlus 6) منتشر شده که این موبایل را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. در این تصویر، اندازه‌ی ناچ نمایشگر وان پلاس 6 با آیفون X مقایسه شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، ناچ یا لبه‌ی اضافی در قسمت بالایی صفحه نمایش آیفون X هواداران زیادی دارد و این روزها،‌گوشی‌های بیشتری با این طراحی به بازار عرضه می‌شوند. وان پلاس 6 یکی دیگر از گوشی‌هاست. این ناچ در اندازه‌ی 19.616 در 7.687 میلی‌متر ساخته شده است. وان پلاس تلاش کرده تا این ناچ را در کوچک‌ترین حد ممکن طراحی کند،‌ بدون اینکه عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد.


بیشتر بخوانید: دوربین وان پلاس ۶ نیز با قابلیت سوپر اسلوموشن خودنمایی می‌کند


مشخصات وان پلاس 6

کمپانی وان پلاس مدعی است که برخلاف سایر تولیدکنندگان، از ناچ به عنوان یک انتخاب زیبایی‌شناسی استفاده نکرده است؛ بلکه برای بزرگ کردن صفحه نمایش، این طراحی را به کار گرفته است. گفته می‌شود وان پلاس 6 از وان پلاس 5 تی بزرگ‌تر نخواهد بود. وان پلاس 5 تی در ابعاد 156.1 در 75 در 7.3 میلی‌متر ساخته شده و این احتمال وجود دارد گه وان پلاس 6 کمی باریک‌تر از آن باشد. خوشبختانه این کمپانی تصمیم گرفت در طراحی این موبایل از جک هدفون استفاده کند و آن را در لبه‌ی پایینی دستگاه قرار داده است.

مشخصات وان پلاس 6

وان پلاس 6 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار می‌شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند می‌توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

وان پلاس 6 در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (16 می) رسما رونمایی می‌شود. فروش آنلاین این دستگاه از تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) آغاز می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای فروش آفلاین مشخص نشده است. البته این تولیدکننده معمولا در رویداد رونمایی از گوشی‌های خود، تاریخ فروش را نیز اعلام می‌کند که اغلب در فاصله‌ی زمانی اندکی از رونمایی انجام می‌شود.

وان پلاس 6 در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (16 می) رسما رونمایی می‌شود. فروش آنلاین این دستگاه از تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) آغاز می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای فروش آفلاین مشخص نشده است. وان پلاس 6 در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (16 می) رسما رونمایی می‌شود. فروش آنلاین این دستگاه از تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) آغاز می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای فروش آفلاین مشخص نشده است. وان پلاس 6 در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (16 می) رسما رونمایی می‌شود. فروش آنلاین این دستگاه از تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) آغاز می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای فروش آفلاین مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر