;
coinex

گوشی پرچمدار وان پلاس 6 احتمالا به سنسور ضربان قلب مجهز است!

وان پلاس در ساخت گوشی‌هایی تبحر دارد که از آن‌ها با نام قاتل گوشی‌های پرچمدار یاد می‌شود. در این مطلب به ارائه جزئیاتی در مورد گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) پرداخته‌ایم.

وان پلاس یک تصویر تبلیغاتی جالب را در صفحه خود در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Weibo) منتشر کرده است. این تصویر از این امر حکایت می‌کند که وان پلاس 6 احتمالا به سنسور ضربان قلب مجهز است. در این عکس تبلیغاتی یک عدد 6 توسط یک قلب نگاره ترسیم شده است؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که سازنده مشهور چینی در قسمت زیرنویس این عکس هیچ مطلبی را در مورد مجهز بودن گوشی جدیدش به سنسور ضربان قلب تایید نکرده است.

این اولین باری است که چنین شایعه‌ای در مورد جانشین وان پلاس 5 تی منتشر می‌شود و علیرغم این که این تصویر در صفحه رسمی وان پلاس در شبکه اجتماعی وبیو منتشر شده است، بعید نیست که اطلاعات آن مربوط به همه گوشی‌های وان پلاس باشد؛ زیرا گوشی‌هایی که این سازنده برای عرضه در کشور چین و سایر نقاط جهان تولید می‌کند، علیرغم این که نرم افزار کاملا متفاوتی دارند از ویژگی‌های سخت افزاری یکسانی بهره می‌برند.


بیشتر بخوانید: تصویری از وان پلاس ۶ در کنار آیفون X منتشر شد؛ مقایسه‌ی ناچ نمایشگر


باید منتظر ماند و دید که آیا اطلاعاتی در مورد مجهز بودن گوشی پرچمدار وان پلاس 6 به سنسور ضربان قلب در اکانت‌های شبکه اجتماعی وان پلاس هم منتشر می‌شود یا خیر اگرچه که احتمال انتشار مطالبی در این رابطه در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

وان پلاس 6 در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (شانزدهم ماه مه) در شهر لندن معرفی می‌شود و در تاریخ 27 اردیبهشت ماه وارد بازار کشور هند می‌گردد. مدل خاص این محصول که با تصاویری از فیلم مشهور انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) تزئین شده است، حداقل برای شروع تنها در کشور پهناور هند عرضه می‌گردد. این مدل از وان پلاس 6 هم در همان تاریخ 27 اردیبهشت ماه وارد بازار هند می‌شود.

مشخصات وان پلاس 6

سازنده مشهور چینی تایید کرده است که گوشی پیشرفته جدیدش از یک پردازشگر 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845، نمایشگر شکاف دار و بدنه شیشه‌ای – فلزی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند در پیشرفته‌ترین مدل خود با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می‌گردد و اولین محصول از طرف وان پلاس محسوب می‌شود که از کد محافظتی IP در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک بهره می‌برد. گفته شده است که این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت پشتی، دوربین دوگانه اصلی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، قابلیت پشتیبانی فرامین ناوبری لمسی، سیستم تشخیص چهره، نمایشگر 6.28 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED و فناوری شارژ سریع دش شارژ (Dash Charge) وان پلاس نیز مجهز است.

وان پلاس 6

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر