;
coinex

برگه‌ای از مشخصات ال جی وی 35 تین کیو در فضای اینترنت منتشر شد

برخی جزئیات گوشی هوشمندی که گفته می‌شود همان ال جی وی 35 تین کیو (LG V35 ThinQ) باشد در فضای اینترنت منتشر شد.

کمپانی ال‌جی به‌تازگی از گوشی ال جی جی 7 تین کیو رونمایی کرده و حال قصد دارد این دستگاه را در بازارهای جهانی عرضه کند. اما اینطور که از شواهد پیداست، این کمپانی خود را برای نیمه‌ی دوم سال 2018 و راه‌اندازی گوشی ال جی وی 35 تین کیو آماده می‌کند. به‌تازگی برگه‌ای از مشخصات این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. گفته می‌شود که این موبایل هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار می‌شود.


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار ال جی وی ۳۵ تین کیو توسط FCC تایید شد


در این برگه‌ی مشخصات اطلاعاتی درباره‌ی دوربین ال جی وی 35 تین کیو فاش شده است؛ اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی هوشمند از ماژول دوربین دوگانه‌ای برخوردار می‌شود که دو لنز 16 مگاپیکسلی، تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار دارد. وی 35 تین کیو از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات ال جی وی 35 تین کیو می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد. ازآنجاییکه این دستگاه هوشمند در نیمه‌ی دوم 2018 عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که همراه با اندروید پی راه‌اندازی شود.

این احتمال وجود دارد که ال جی وی 35 تین کیو نیز همانند سایر گوشی‌های سری وی در نیمه‌ی دوم سال و در ماه فوریه (بهمن) معرفی شود. انتظار می‌رود که وی 35 تین کیو درواقع نسخه‌ای کاملا جدید باشد که با ویژگی‌های رده‌بالا همراه می‌شود.

برگه‌ای از مشخصات ال جی وی 35 تین کیو در فضای اینترنت منتشر شد

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر