;
coinex

مسدود شدن 1.3 میلیون حساب کاربری تقلبی در فیس بوک

فیس بوک در شش ماه گذشته چیزی حدود 1.3 میلیون حساب کاربری تقلبی در فیس بوک را مسدود کرد. با این وجود هنوز 88 میلیون حساب تقلبی باقی مانده است.

به گزارش تکراتو، فیس بوک به دنبال رسوایی پیش آمده و انتشار اطلاعات چندین میلیون کاربر این شبکه اجتماعی، امنیت را افزایش داده و در حال حذف و مسدود کردن میلیون ها حساب کاربری تقلبی است. فیس بوک در این مورد اعلام کرد که در مدت شش ماهه گذشته حدود ۱.۳ میلیارد حساب کاربری تقلبی را مسدود کرده اما با این وجود هنوز 88 میلیون حساب کاربری تقلبی در فیس بوک باقی مانده است.

مسدود شدن میلیون ها حساب کاربری تقلبی در فیس بوک

به صورت ماهانه چیزی بیش از ۲.۲ میلیارد نفر به صورت ماهانه از این شبکه اجتماعی بازدید می کنند. البته فیس بوک اعلام کرده که حتی با وجود از دسترس خارج کردن این حساب های کاربری، هنوز ۳ تا ۴ درصد کاربران فعال ماهانه آنها تقلبی هستند. به عبارت دیگر هنوز ۸۸ میلیون حساب کاربری تقلبی در این شبکه اجتماعی وجود دارد. بنابراین فیس بوک در صدد افزایش امنیت کاربران و اطلاعات آنها در این شبکه اجتماعی است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر