coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نوکیا 7 بروزرسانی اندروید 8.1 اوریو را دریافت کرد: ویژگی‌هایی جدید برای یک گوشی زیبا

گوشی هوشمند نوکیا 7 (Nokia 7) چند ماه پیش با سیستم عامل اندروید 7 نوقا عرضه شد ولی اخیرا آپدیت نرم افزاری سیستم عامل اندروید 8.1 را نیز دریافت کرده است.

پلتفرم گوشی نوکیا 7 در اوایل سال 2018 به سیستم عامل اندروید 8 اوریو ارتقاء یافت. این پلتفرم هم‌اکنون پکیج نرم‌افزاری پلتفرم اندروید 8.1 اوریو را نیز دریافت کرده است. نوکیا 7 حالا می‌تواند به واسطه این آپدیت، ویژگی‌های جدیدی را نظیر توانایی پشتیبانی شبکه عصبی API در اختیار کاربرانش بگذارد. بروزرسانی اندروید 8.1 اوریو اپلیکیشن‌های این محصول را نیز قادر می‌سازد تا راحت‌تر از مزایای چهارچوب تکثیر خودکار (Autofill framework) جدید بهره ببرند.

بروزرسانی جدید علاوه بر این قابلیت‌ها ویژگی‌هایی را نیز به طور خاص برای نوکیا 7 به ارمغان آورده است. یکی از این ویژگی‌ها قابلیتی به نام “Dual SIM Dual Standby Dual 4G VoLTE” است که نوکیا 7 را قادر می‌سازد تا به طور همزمان به دو شبکه 4G LTE متفاوت متصل شود. حالت دوربین حرفه‌ای نوکیا و یک رابط کاربری بهینه‌سازی شده دوربین از دیگر ویژگی‌های سیستم عامل جدید نوکیا 7 هستند.


بیشتر بخوانید: نوکیا ۷ پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد


برخی از گوشی‌های جدید سازنده فنلاندی مانند نوکیا 7 پلاس هم حالت دوربین حرفه‌ای را پشتیبانی می‌کنند. این حالت چند ویژگی دستی دوربین را نیز در اختیار شما می‌گذارد. آپدیت جدید تغییراتی را هم در رابط کاربری نوکیا 7 ایجاد کرده است. برای مثال تم سیستمی این گوشی هوشمند هم‌اکنون می‌تواند خود را مطابق با رنگ تصویر پیش زمینه صفحه نمایش تغییر دهد. شاخص میزان باتری بلوتوث، قابلیت باز کردن قفل گوشی از طریق شناسایی چهره کاربر، پچ امنیتی اندروید ماه مه 2018 و حالت Gaming Do Not Disturb Mode از دیگر ویژگی‌هایی هستند که به واسطه آپدیت جدید در اختیار کاربران نوکیا 7 گذاشته شده‌اند.

بروزرسانی جدید 698 مگابایت حجم دارد با این حال شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال گفته است که کاربر باید قبل از نصب این آپدیت، فضایی معادل 1.4 گیگابایت را در حافظه گوشی خود خالی کند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که حالت دوربین حرفه‌ای نوکیا باعث می‌شود که تنظیمات نرم‌افزار دوربین گوشی مجددا راه اندازی شوند از این رو کاربر باید قبل از این که بخواهد از منظره‌ای عکس یا فیلم بگیرد، مجوزهای لازم را دوباره به نرم‌افزارهای دوربین بدهد.

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر