;
coinex

خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان افزایش قیمت ندارند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود که خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته اند.

به گزارش تکراتو، حسن جهرودی اظهار کرد که محصولاتی مانند پراید، تیبا، ساینا و تندر ۹۰ که در سطح قیمت کمتر از ۴۵ میلیون تومان قرار دارند مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت هستند و تصمیم گیری برای افزایش قیمت آنها نیز در حیطه مصوبه‌های این شورا است. به گفته وی خودروهای کمتر از 45 میلیون هیچگونه افزایش قیمتی نداشته اند.


بیشتر بخوانید: آیا احتکار خودرو توسط خودروسازان داخلی صحت دارد؟


بررسی قیمت خودروهای کمتر از 45 میلیون

جهرودی در ادامه صحبت های خود در مورد خودروهای کمتر از 45 میلیون ، به افزایش قیمت ۹.۶ درصدی خودروهایی با رده قیمتی بالاتر از ۴۵ میلیون تومان این شرکت از جمله سراتو، ساندرو، ساندرو استپ‌وی، برلیانس، چانگان و آریو اشاره کرد و اعلام نمود که هیچ کدام از نمایندگی‌های فروش سایپا اجازه عرضه خودرو به مشتریان به قیمتی بالاتر از قیمت‌های مشخص شده را ندارند.


بیشتر بخوانید: خروج آمریکا از برجام افزایش قیمت خودروهای وارداتی را تشدید کرد!


به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با هدف دسترسی بهتر و امن‌تر مشتریان به محصولات و همچنین جلوگیری از سودجویی دلالان خودرو در بازار، تمامی طرح‌های فروش محصولات از طریق سامانه‌ فروش اینترنتی و با تعریف هر کد ملی یک خودرو در نظر گرفته شده اند.

وی هدف از این اقدام را جلب رضایت مشتریان و سهولت بیشتر در دسترسی مطمئن به محصولات این گروه دانست و اظهار کرد که بازرسی از نمایندگی‌های فروش محصولات با هدف شناخت صحت عملکرد فروش و رعایت حقوق مشتریان در عملیات فروش خودرو با قیمت‌های مصوب به صورت مستمر در حال انجام است.

در صورتی که مشتریان در این زمینه تخلفی را شناسایی کرده باشند، می‌توانند به شماره ۰۹۶۵۵۰ مرکز امور مشتریان، اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد لازم صورت گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر