;
coinex

معرفی سرویس های جدید گوگل ؛ یوتوب پریمیوم و یوتوب موزیک

سرویس های جدید گوگل معرفی شدند. گوگل سرویس های یوتوب پریمیوم و یوتوب موزیک را که مبتنی بر یوتیوب هستند، معرفی کرده است.

به گزارش تکراتو، پیش از این شایعاتی در مورد توسعه سرویس های جدید گوگل مطرح بود. در ادامه کشف سرویس  یوتوب پریمیوم به صورت یک فایل APK موضوع را جالب تر کرد. اکنون گوگل خود دو سرویس جدید مبتنی بر یوتوب معرفی کرده و به شایعات پایان داده است.

یوتوب پریمیوم و یوتوب موزیک ، سرویس های جدید گوگل

یوتوب پریمیوم جایگزین یوتوب رد می شود. در این سرویس کاربران شاهد هیچ تبلیغی هنگام نمایش ویدیوها نخواهند بود و قابلیت نمایش ویدیو در پس زمینه و پخش آفلاین نیز، وجود دارد. این سرویس اندکی از یوتوب رد گران تر است و ماهانه، 12 دلار هزینه دارد.

به گفته گوگل، سرویس پریمیوم به زودی به کشورهایی نظیر اتریش، کانادا، دانمارک، فنلاند، آلمان، ایرلند، ایتالیا، نروژ، روسیه، اسپانیا و بریتانیا راه پیدا خواهد کرد و سرویس تازه یوتوب موزیک را نیز شامل خواهد شد.

اگرچه سرویس یوتوب موزیک پیش از این نیز وجود داشت  اما گوگل قصد تغییر ذهنیت کاربران را دارد. یوتوب موزیک هم اکنون ورژنی دستکاری شده از اپلیکیشن یوتوب است که برای استفاده از آن به اشتراک سرویس رد نیاز است. قرار است یوتوب موزیک به زودی سرویس های خاص خود را ارائه دهد و از یک پلیر جدید دسکتاپ بهره مند شود.

یوتوب موزیک سرویس رایگان هم دارد اما مشروط به شنیدن و دیدن تبلیغات خواهد بود. برای راحت شدن از شر تبلیغات یا باید ماهانه 10 دلار پرداخت یا اشتراک یوتوب پریمیوم را خریداری کرد. زمان آغاز به کار سرویس پریمیوم مشخص نیست اما یوتوب موزیک از سه شنبه آتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: androidpolice

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر