;
coinex

دوربین آنالوگ فرمت مربع اینستکس اسکوئر SQ6 فوجی فیلم رونمایی شد

فوجی فیلم از دوربین آنالوگ فرمت مربع اینستکس اسکوئر SQ6 رونمایی کرد. این دوربین دارای قابلیت هایی متفاوت است.

به گزارش تکراتو، دوربین آنالوگ فرمت مربع اینستکس اسکوئر اس‌کیو 6 یک دوربین فیلم فوری با نسبت ابعاد ۱:۱ است که می تواند عکس‌ها را در قالب مربعی ۲۴ در ۲۴ اینچ ارائه ‌دهد.

بررسی ویژگی های دوربین آنالوگ فرمت مربع فوجی

دوربین آنالوگ فرمت مربع اینستکس اسکوئر SQ6 دارای ویژگی کنترل نمایش خودکار است. در این دوربین نمی توان به صورت دستی تنظیمات عکس نمایش داده‌شده و حسگر تشخیص نور محیط که سرعت شاتر بر این اساس تنظیم می‌شود را تغییر داد.

این دوربین دارای سه رنگ فیلتر نارنجی، بنفش و سبز است که در زمان فلش، تصاویر متفاوتی ایجاد می کند و یک حالت سلفی دارد که فوکوس و روشنایی نیز از طریق آن قابل تنظیم است.

این دوربین همچنین یک آینه‌ی کوچک دارد که در کنار لنز قرار گرفته و به تصویربرداری راحت تر کمک می‌کند. این دوربین همچنین یک تایمر داخلی ۱۰ ثانیه‌ای و یک سه‌پایه دارد که از طریق آن ثبت تصاویر چند نفره امکان پذیر است.

سایر حالت‌های عکاسی هم در این دوربین قابل فعال است و می توان با دو بار فشردن کلید شاتر، از حالت دونمایشی بهره‌ برد، بنابراین می توان دو تصویر را روی یک فیلم قرار داد. فوجی‌فیلم دوربین فرمت مربع دیگری به نام اسکوئر SQ10 نیز دارد که قیمت آن ۲۷۹ دلار است و ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال است.

اینستکس اسکوئر SQ6 در سه رنگ سفید، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد و کاربران باید فیلم‌های اینستکس فوجی‌فیلم را به‌صورت جداگانه خریداری کنند. قیمت هر بسته ۱۰ تایی از این فیلم‌ها معادل ۱۲.۵۴ دلار است.

دوربین SQ6 از تاریخ ۲۵ می امسال در ایالات متحده و کانادا با قیمت ۱۳۰ دلار در دسترس خواهد بود.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر