;
coinex

هواوی آنر 10 در اروپا با استقبال چشمگیری مواجه شد

تمامی دستگاه‌های هواوی آنر 10 (Honor 10) که در بازار اروپا توزیع شده بودند، تنها در عرض چند روز به فروش رسیدند.

چند هفته قبل، کمپانی هواوی از گوشی آنر 10 در چین رونمایی کرد. این گوشی به‌تازگی در بازار اروپا عرضه شد. جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که گوشی هواوی آنر 10 در اروپا با استقبال چشمگیری مواجه بوده , اینطور که به نظر می‌رسد، موجودی این دستگاه در بازار به اتمام رسیده و تمامی نسخه‌های آن فروخته شده است.

گزارش‌های جدید مدعی هستند که موجودی آنر 10 در اسپانیا تنها در عرض 6 ساعت به اتمام رسیده است. نسخه‌ی آبی رنگ آنر 10 نیز در فرانسه، تنها در عرض یک روز کاملا فروخته شد. دقیقا مشخص نیست که چه تعداد دستگاه به فروش رسیده است؛ اما هواوی اعلام کرده که 80.000 اروپایی در شبکه‌های اجتماعی از تخفیف 30 یورویی استفاده کرده و این دستگاه را خریداری کرده‌اند. فراموش نکنید که 80.000، تنها تعداد افرادی است که از طریق شبکه‌های اجتماعی و تخفیف آنر 10 اقدام به خرید کرده‌‌اند.


بیشتر بخوانید: استفاده از قابلیت تشخیص صحنه عکاسی در موبایل آنر ۱۰ هواوی!


مشخصات هواوی آنر 10

با توجه به مشخصات رده‌بالا و برچسب قیمتی بسیار مناسب این گوشی هوشمند، چنین آمار فروشی چندان تعجب برانگیز نیست. بدنه‌ی شیشه‌ای و زیبای این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که از زوایای مختلف، نور متفاوتی را متساعد می‌کند. هواوی آنر 10 به ناچ نمایشگر مجهز شده و صفحه نمایش بزرگی را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جالب آنر 10 می‌توان به تراشه‌ی Kirin 970،‌ هوش مصنوعی AI 2.0، رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی،‌ دوربین سلفی قدرتمند،‌ ان‌اف‌سی، اسکنر اثرانگشت در نمای جلویی و … اشاره کرد. این دستگاه با قیمت 400 یورو در اروپا به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر