;
coinex

دریافت غرامت یک میلیارد دلاری از سامسونگ توسط اپل

علت دریافت غرامت یک میلیارد دلاری از سامسونگ توسط اپل، نقض حقوق پتنت های این شرکت است. دادگاه تجدیدنظر رای به دریافت این غرامت داده است.

به گزارش تکراتو، پرونده شکایت اپل از سامسونگ به خاطر نقض حقوق پتنت هایش وارد فاز تجدیدنظر شده است. اپل اعلام کرده که سامسونگ به نقض حقوق 5 پتنت پرداخته که 3 عدد از آنها مربوط به طراحی دیوایس های هوشمند هستند. سامسونگ گناهکار شناخته شده و باید جریمه پرداخت کند.


بیشتر بخوانید: نقض حقوق پتنت Touch ID بار دیگر پای اپل را به دادگاه باز کرد!


غرامت یک میلیارد دلاری از سامسونگ

سامسونگ امیدوار است تا دادگاهی براساس قوانین جدید دادگاه عالی آمریکا که در مورد نحوه پرداخت غرامت پتنت ها است، انجام شود. براساس این قوانین جدید، غرامت باید براساس ارزش قطعات به کار گرفته شده باشد و نه براساس  ارزش سود کلی فروش دستگاه ها.

سامسونگ قصد پرداخت غرامت 28 میلیون دلاری دارد اما اپل درخواست 1 میلیارد دلار نموده است. سامسونگ با فروش موبایل هایی که سه پتنت طراحی اپل را نقض کرده اند، درآمدی 3.3 میلیارد دلاری و سودی 1 میلیارد دلاری کسب کرده است. این امر باعث شده تا اپل 1 میلیارد دلار طلب کند.

پرونده شکایت اپل از سامسونگ از سال 2012 میلادی در جریان است و در همان سال، هیئت منصفه به سامسونگ دستور داد که 1.05 میلیارد دلار غرامت بپردازد. اما بعد از کشمکش های قانونی، سامسونگ 548 میلیون دلار غرامت به اپل پرداخت کرد که 399 میلیون دلار از آن در دادگاه تجدید نظر 2018 مورد بازنگری قرار گرفتند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Android Police

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر