;
coinex

استفاده از فناوری واقعیت افزوده در گوشی های هوشمند در حال افزایش است

امکانات گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش است. از جمله این امکانات می توان به فناوری واقعیت افزوده در گوشی های هوشمند اشاره کرد.

به گزارش تکراتو، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون وسلیه الکترونیک در جهان وجود دارند که می توان از خدمات و برنامه های واقعیت افزوده در آنها استفاده کرد. همچنین بیش از ۲۰۰۰ برنامه واقعیت افزوده برای استفاده بر روی آیفون و آی پد و ۲۰۰ برنامه واقعیت افزوده برای گوشی های اندرویدی از طریق گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارند.


بیشتر بخوانید: تکنولوژی واقعیت افزوده برای اولین بار در عمل جراحی قلب مورد استفاده قرار گرفت


افزایش استفاده از فناوری واقعیت افزوده

پژوهشگران اعتقاد دارند که تا چند سال آینده استفاده از برنامه های خلاقانه، مفهومی و ارتباط آفرین ، گسترش شدید خواهد داشت و تولید برنامه های واقعیت افزوده برای گوشی های هوشمند افزایش خواهد یافت. آماری توسط استاتیستا منتشر شده که براساس آن تعداد کل برنامه های واقعیت افزوده که در جولای سال ۲۰۰۹ در دسترس قرار گرفته اند، ۵۰ هزار برنامه هم نبوده اند.

در ادامه این رقم در جولای سال ۲۰۱۲ از مرز ۶۰۰ هزار برنامه عبور کرده و در جولای سال ۲۰۱۴ بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار برنامه واقعیت افزوده در دسترس قرار گرفته است. در این بین سهم بازی های واقعیت افزوده حدود ۲۰۰ هزار برنامه بوده است.

در آخر باید گفت که روند تولید و استفاده از این برنامه ها در سه سال گذشته تسریع یافته و در جولای سال ۲۰۱۷ بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار برنامه واقعیت افزوده تولید شده که سهم بازی های واقعیت افزوده در این بین بیش از ۶۰۰ هزار بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر