;
coinex

ماشین تایپ جیبی ؛ پومرا وسیله ای همراه برای رفع نیازها

ماشین تایپ جیبی هم از راه رسید. با استفاده از قابیلت ها و ویژگی هایی که این ماشین تایپ دارد، می توان در بسیاری از مواقع به راحتی نیازهای خود را رفع نمود.

به گزارش تکراتو، در بسیاری مواقع رایانه ای برای تایپ کردن در دسترس نیست و استفاده از گوشی نیز ممکن است مناسب نباشد زیرا صفحه ای کوچک دارد، در این شرایط استفاده از ماشین تایپ جیبی می تواند گزینه ای مناسب باشد.

استفاده از ماشین تایپ جیبی

ماشین تایپ جیبی می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو را در زمان هایی که دسترسی به کامپیوتر وجود ندارد، حل کند. اگر این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را نیز داشته باشد، چه بهتر، زیرا می توان از آن برای انتقال سریع مطالب و رفع نیازهای حرفه ای و اداری استفاده کرد.

ماشین تایپ جیبی پومرا توانسته با قابلیت هایی که دارد بسیاری از مشکلات را در نبود کامپیوتر حل کند. پومرا یک دستگاه کوچک و فشرده محسوب می شود که می توا با تا زدن دو طرف صفحه کلید، آن را در جیب جای داد.

پومرا دارای یک صفحه کلید تاشو و نمایشگری کوچک است که با استفاده از باتری کار می کند و بلافاصله بعد از روشن کردن می توان از آن استفاده کرد. ماشین تایپ جیبی ، دارای وزن کم و عمر باتری زیاد است و این دو ویژگی از جمله قابلیت های مهم آن محسوب می شود.

ابعاد ماشین تایپ جیبی پومرا، بعد از تا زدن به ۱۷ در ۱۵.۵ میلیمتر می رسد و با استفاده از دو باتری معمولی می توان به مدت ۲۰ ساعت از آن استفاده کرد.

همچنین پیش بینی می شود که پومرا، امکان نصب حافظه فلاش و کارت اس دی، تبدیل کدهای کیو آر، اجرای فایل های فلاش، اتصال به اینترنت بی سیم و سیمی هم داشته باشد. پومرا پاییز امسال به بازار عرضه می شود.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر