;
coinex

مشخصات کامل گلکسی جی 4 همراه با تصاویر جدید و قیمت این موبایل فاش شد

اطلاعات جدیدی درباره‌ی گلکسی جی 4 (Galaxy J4) منتشر شده است؛ گفته می‌شود این دستگاه در رویدادی که فردا برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

تا به حال اخبار زیادی درباره‌ی گوشی میان‌رده‌ی گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 سامسونگ (Galaxy J6) منتشر شده است. این گوشی‌ها در بنچمارک‌ها و سایت‌‌های معتبر رویت شده‌اند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این شرکت غول کره‌ای به زودی از این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی خود رونمایی کند.


بیشتر بخوانید: برچسب قیمتی گلکسی جی ۶ و گلکسی ای ۶ پلاس قبل از رونمایی رسمی فاش شد


مشخصات گلکسی جی 4

اخبار گذشته مدعی بودند که گلکسی جی 4 با شماره مدل SM-J400F، به تراشه‌ی اگزینوس 7570، رم 2 گیگابایتی و نمایشگری با رزولوشن 720 پیکسل مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که پنل نمایشگر از نوع سوپر آمولد باشد و در ابعاد 16:9 ساخته شود. اخباری که اخیرا منتشر شده، این ادعا را تایید می‌کنند. گفته می‌شود سامسونگ گلکسی جی 4 از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار می‌شود و در یک نسخه‌ی رم 3 گیگابایتی نیز در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این گوشی میان‌رده در نسخه‌‌ی رم 2 و حافظه‌ی 16 گیگابایتی و نسخه‌ی رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی راه‌اندازی شود.

منابع خبری جدید مدعی هستند که جی 4 سامسونگ از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. گفته می‌شود که دوربین سلفی از فلاش LED مجزا بهره‌مند می‌شود. از دیگر مشخصات گلکسی جی 4 می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری Samsung Experience 9.0 اشاره کرد. این دستگاه احتمالا با برچسب قیمتی 185 دلار عرضه می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست؛ بنابراین باید منتظر رویداد 31 اردیبهشت ماه (21 می) بمانیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر