;
coinex

بررسی آینده ی بلاک چین و ارزهای مجازی از زبان استیو وزنیاک

استیو وزنیاک که در کنفرانس توسعه دهندگان WeAreDevelopers  حضور داشت در مورد آینده ی بلاک چین و ارزهای مجازی سخن گفت.

به گزارش تکراتو، وزنیاک به عنوان یکی از بنیانگذاران اپل روزهای خوبی را با استیو جابز پشت سر گذاشته است. وی فردی نیست که در گذشته زندگی کند و همیشه نگاهی رو به جلو داشته است. وزنیاک در کنفرانس WeAreDevelopers  در مورد آینده شرکت ها و فناوری ها سخن گفت.


بیشتر بخوانید: خداحافظی استیو وازنیاک از فیس‌بوک ؛ هم بنیانگذار اپل اکانت فیس‌بوک خود را حذف کرد


آینده ی بلاک چین و ارزهای مجازی

وزنیاک در این مراسم علاوه بر پرداختن به موضوع آینده ی بلاک چین و ارزهای مجازی ،به دلیل مسائل فرهنگی، فیسبوک را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که ارزهای مجازی آینده ای درخشان خواهند داشت.

وی که جدیدا با فیسبوک خداحافظی کرده است اعلام نمود که با وجود اینکه دوستان و برخی مطالب دیگر را از دست داده، از این کار پشیمان نیست و با این خداحافظی از دست تبلیغات ناخواسته خلاص شده است.

وی همچنین در مورد عدم اعتماد به سرویس جیمیل نیز سخن گفت و به بحث در مورد بلاکچین و رمزپول ها نیز پرداخت. وی در این مورد اعلام کرد که سرمایه گذاری در ارزهای مجازی یا توکن ها ریسک بالایی دارد و بازار آن نیز فعلا بی ثبات است، بنابراین افراد ممکن است سرمایه خود را از دست بدهند.

او تعداد زیادی پول مجازی داشت ولی همه آنها را به فروش رساند و اکنون تنها یک بیت کوین و دو اتریوم دارد که هدف از داشتن آنها را نیز تست سرویس های پرداخت از طریق ارزهای مجازی عنوان کرد.

به گفته وی ارزهای مجازی چون اتریوم آینده ای درخشان همچون اپل خواهند داشت.

.

منبع: forbes

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر