;
coinex

حمله تروریستی با استخراج اطلاعات از تلگرام خنثی شد

پلیس فرانسه توانست با استخراج اطلاعات از تلگرام یک حمله تروریستی را خنثی کند. پلیس اطلاعات لازم در مورد این اقدام را از تلگرام به دست آورده بود.

به گزارش تکراتو، جرالد کُلُمب، وزیر کشور فرانسه اعلام کرده است که دو فرد مشکوک دستگیر شده اند که در حال آماده شدن برای حمله بوده اند و تصمیم داشتند تا از مواد منفجره یا رایسین برای انجام کارهای خود استفاده کنند. یکی از این افراد مهاجری غیر قانونی با اصلیتی مصری بوده است.

خنثی کردن یک حمله با استخراج اطلاعات از تلگرام

پلیس توانست با استخراج اطلاعات از تلگرام که مربوط به صحبت های این دو نفر بوده، آنها را دستگیر کند و از حمله جلوگیری نماید. البته پلیس هنوز در مورد نحوه ی استخراج اطلاعات از تلگرام چیزی نگفته اما شاید نقض هایی در سیستم رمزنگاری این پیام رسان وجود داشته باشد که کشف اطلاعات را راحت نموده.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که دولت فرانسه می تواند افراد را در تلگرام شناسایی کند. البته شاید تنها برخی از کانال ها توسط مقامات این کشور قابل رصد شدن باشند. در هر حال این موضوع می تواند موجب نگرانی گروه های تروریستی از جمله داعش باشد که از این پیام رسان به طور گسترده استفاده می کنند.

.

منبع: Nextgov

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر