;
coinex

گلکسی اس لایت لاکچری (گلکسی اس 8 لایت) رسما رونمایی شد

گلکسی اس لایت لاکچری (Galaxy S Light Luxury) که مشخصات آن قبلا با نام گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) فاش شده بود، رسما در چین معرفی شد.

گزارش‌های گذشته مدعی بودند که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از گوشی گلکسی اس 8 را با نام اس 8 لایت معرفی کند. اما گزارشی که روز گذشته منتشر شد، از تغییر نام این دستگاه به گلکسی اس لایت لاکچری خبر می‌داد. این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G8750 امروز رسما رونمایی شد.

مشخصات و قیمت گلکسی اس لایت لاکچری

این موبایل هوشمند شباهت زیادی به گلکسی اس 8 دارد. اس لایت لاکچری از نمایشگر 5.8 اینچی اینفینیتی دیسپلی با نسبت ابعاد 18.5:9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی این موبایل تعبیه شده است. مدل لاکچری اس 8 از سنسور ضربان قلب برخوردار نیست.

این گوشی هوشمند از امتیاز IP68 برخوردار شده که دستگاه را در برابر آب و خاک ایمن می‌کند. دکمه‌ی مجزا برای دستیار هوشمند بیکسبی نیز در این موبایل تعبیه شده است. از قابلیت‌های اتصالی گلکسی اس لایت لاکچری می‌توان به پشتیبانی از 4G LTE، سامسونگ پی، شارژ بی‌سیم، اسکنر عنبیه‌ی چشم و تشخیص چهره اشاره کرد.

جالب اینجاست که تراشه‌ی نه‌چندان قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 660 در این موبایل قرار دارد که همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده می‌گیرند. نسخه‌ی ویژه‌ی اس 8 از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو برخوردار شده است.


بیشتر بخوانید: تلگرام دی آر و مقاومت دیجیتالی در ایران ؛‌ آیا تلگرام DR امن است؟


گلکسی اس لایت لاکچری با قیمت 625 دلار به فروش خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا 11 خرداد ماه (1 ژو‌ئن)، این موبایل را با قیمت 578 دلار پیش‌خرید کنند. این دستگاه از طریق JD.com، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های چینی در دسترس قرار می‌گیرد.

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی اس لایت لاکچری در بازار چین به فروش می‌رسد و از راه‌اندازی آن در بازارهای دیگر اطلاعاتی در دست نیست. این مدل ویژه در رنگ‌های قرمز تیره و مشکی عرضه شده است.

گلکسی اس لایت لاکچری (Galaxy S Light Luxury) که مشخصات آن قبلا با نام گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) فاش شده بود، رسما در چین معرفی شد. گلکسی اس لایت لاکچری (Galaxy S Light Luxury) که مشخصات آن قبلا با نام گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) فاش شده بود، رسما در چین معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر