;
coinex

اطمینان از مشاهده تمامی پست های جدید در اپلیکیشن اینستاگرام

کاربران اینستاگرام می توانند با استفاده از این قابلیت جدید نسبت به مشاهده‌ی تمامی پست های جدید دوستان و دنبال کنندگان خود مطمئن باشند.

به گزارش تکراتو، قابلیت تازه ای به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده که از طریق آن کاربران می توانند اطمینان حاصل کنند که در 48 ساعت گذشته همه پست های ارسالی دوستان خود را مشاهده کرده اند یا خیر.


بیشتر بخوانید: کاهش اعتیاد به اینستاگرام با استفاده از قابلیتی جدید در این اپلیکیشن


اطمینان از مشاهده تمامی پست ها

قابلیت جدید این شبکه اجتماعی You’re All Caught Up نام دارد. در صورتی که کاربری تمامی پست های دوستان و دنبال کنندگان را مشاهده کرده باشد پیامی در همین مورد به وی نشان داده می شود تا کاربر در این مورد نگرانی نداشته باشد.

این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام فعال است. اما در آینده در اختیار اکثر کاربران قرار خواهد گرفت.

این شبکه اجتماعی خود فعلا در مورد جزئیات این قابلیت جدید چیزی نگفته است و مشخص نیست که این پیام در صورت مشاهده همه پست های هر کاربر نمایش داده می شود یا فرد باید تمامی پست های ارسالی همه تعقیب کنندگانش را ببیند تا چنین پیامی را مشاهده کند.

 

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام ؛ پس از فیلترینگ اینستاگرام از چه برنامه هایی استفاده کنیم؟

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر