coinex
راهنمای خرید تکراتو

کاهش اعتیاد به اینستاگرام با استفاده از قابلیتی جدید در این اپلیکیشن

برای کاهش اعتیاد به اینستاگرام قابلیتی به نام  Usage Insights  توسعه داده شده است. با استفاده از این قابلیت کاربران در صورت استفاده طولانی مدت از این برنامه، هشداری دریافت خواهند کرد.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب است که تعداد زیادی از کاربران روزانه ساعت هایی از وقت خود را به آن اختصاص می دهند. بسیاری از افراد به این برنامه معتاد شده اند و اکنون سازنده این برنامه تصمیم دارد تا برای کاهش اعتیاد به اینستاگرام از ابزاری به نام Usage Insights  استفاده کند تا کاربر از میزان استفاده‌ از اینستاگرام آگاه شوند.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام ؛ پس از فیلترینگ اینستاگرام از چه برنامه هایی استفاده کنیم؟


کاهش اعتیاد به اینستاگرام با قابلیت  Usage Insights

کاهش اعتیاد به اینستاگرام

این ویژگی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است و ساعاتی پیش توسط یک دانشجوی علوم کامپیوتر به نام Jane Manchun Wong کشف شد. او در مورد تلاش برای کاهش اعتیاد به اینستاگرام توییتی منتشر کرد و اعلام نمود که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت Usage Insights  است. به گفته وی با استفاده از این قابلیت اینستاگرام به کاربران نشان می دهد که چقدر از زمان خود را به این اپلیکیشن اختصاص داده اند. قابلیتUsage Insights  به شکل یک قابلیت مجزا در سایدبار اینستاگرام ظاهر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: قابلیت ایموجی اسلایدر اینستاگرام ؛ ابزاری جدید برای نظرسنجی


البته در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی مانند Moment و Circle نیز وجود دارند که به کاربر میزان وقت گذرانی اش را در اپلیکیشن‌ها اعلام می کنند. بنابراین این برنامه ها نیز می توانند در کاهش اعتیاد به شبکه های اجتماعی مفید باشند.

این شبکه اجتماعی در مورد استفاده از قابلیت Usage Insights  برای کاهش اعتیاد به اینستاگرام خبری رسمی منتشر نکرده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: 9to5mac

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر