;
coinex

شیائومی از برگزاری رویداد شنژن و رونمایی از شیائومی می 8 در 10 خرداد ماه خبر داد

شیائومی رسما اعلام کرد که کنفرانس شنژن را در 10 خرداد ماه (31 می) برگزار می‌کند و در همین رویداد از شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) رونمایی خواهد کرد.

کمپانی شیائومی روز گذشته اعلام کرده بود که امروز قصد دارد خبر مهمی را فاش کند؛ این شرکت از تاریخ دقیق برگزاری رویداد شنژن در 10 خرداد ماه خبر داد. شیائومی در این رویداد از چندیدن محصول مختلف رونمایی می‌کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شیائومی می 8 اشاره کرد. گفته می‌شود که شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) و ردیاب تناسب اندام می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) نیز در همین رویداد معرفی خواهند شد.

شیائومی رسما اعلام کرد که کنفرانس شنژن را در 10 خرداد ماه (31 می) برگزار می‌کند و در همین رویداد از شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) رونمایی خواهد کرد.

چند روز قبل تصویری از یک اسکرین شات منتشر شد که از فروش بلیط‌‌های رویداد شنژن خبر می‌داد. این کنفرانس درواقع بزرگ‌ترین رویداد سالانه‌ی شیائومی است که بیش از 5000 نفر در آن حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: تلگرام دی آر و مقاومت دیجیتالی در ایران ؛‌ آیا تلگرام DR امن است؟


شایع شده که این شرکت چینی از گوشی‌های شیائومی می 7 و ردیاب تناسب اندام می بند 3 رونمایی می‌کند. اما خبر تایید شده این است که گوشی هشتمین سالگرد شیائومی یعنی می 8 در این رویداد معرفی می‌شود.

شایعات دیگر حاکی از آن هستند که شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) نیز در کنفرانس شنژن معرفی می‌شود؛ چراکه شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2)، در ماه می سال گذشته رونمایی شده بود. البته مدیرعامل این شرکت اخیرا اعلام کرده است که این دستگاه هوشمند تا پایان اوایل مرداد ماه رونمایی نخواهد شد.

اخیرا دو گوشی شیائومی توانستند تاییدیه‌ی FCC و 3C را کسب کنند. انتظار می‌رود این دو دستگاه، نسخه‌های متفاوت شیائومی می 8 باشند.

مشخصات شیائومی می 8

براساس شایعاتی که در گذشته منتشر شده، می‌توان گفت که این موبایل هوشمند از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود. یک نمایشگر 6.01 اینچی اولد که به ناچ نمایشگر و قابلیت تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی مجهز شده، برای این موبایل در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که اسکنر اثرانگشت در این موبایل، در درون نمایشگر تعبیه می‌شود. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

علیرغم شایعاتی که از رونمایی می 8 و می 7 در رویداد شنژن خبر می‌دهند، برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که روند تولید می 7 متوقف شده و شیائومی می 8 ، جایگزین می 7 خواهد شد. برای اطمینان بیشتر باید تا برگزاری رویداد منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر