;
coinex

ایجاد تغییرات در سبک های موسیقی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی امکان ایجاد تغییرات در سبک های موسیقی را نیز فراهم کرده است. فیسبوک سیستمی طراحی کرده که سبک خاصی را به سبک دیگری تبدیل می کند.

به گزارش تکراتو، هوش مصنوعی امکان تبدیل صدای سوت به ملودی را ممکن کرده است. فیس بوک با کمک هوش مصنوعی سیستمی ساخته که می تواند این کار را انجام دهد.

تغییرات در سبک های موسیقی

بخش تحقیقات هوش مصنوعی فیس بوک سیستمی طراحی کرده است که می تواند تغییرات در سبک های موسیقی را ممکن کند. با این سیستم می توان موسیقی یک ژانر یا سبک خاص را به طور مجازی به سبک دیگری تبدیل کرد. این سیستم نت ها یا ویژگی های خاص یک سبک را تکرار نمی کند، بلکه به گونه ای متفاوت قادر است تا به شبکه عصبی آموزش دهد که چگونه اصواتی مشابه را بسازد.

در این سیستم، هوش مصنوعی حتی سیگنال های صوتی را به خاطر نمی سپارد. عملکرد این سیستم بسیار جالب است زیرا با استفاده از آن حتی می توان سمفونی موزارت را به باخ تبدیل کرد. البته امکان تبدیل صدای سوت به موسیقی هم وجود دارد.

کاربرد سیستم تغییر سبک موسیقی فیس بوک

این فناوری می تواند برای موسیقیدان بسیار جذاب باشد. زیرا این دسته از افراد از ترکیب سبک های موسیقی لذت می برند، همچنین ممکن است آهنگ خاصی را در ذهن داشته باشند ولی ابزارهای لازم برای نواختن آن را نداشته باشند.

می توان از این سیستم برای آموزش آهنگسازی نیز استفاده کرد. افراد به جای آنکه یک ساز یا نرم افزار ادیت موسیقی را آموزش ببینند، سوت می زنند و ملودی خلق می کنند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر