;
coinex

پوستر رسمی شیائومی می 8 جزییاتی را در مورد دستبند تناسب اندام می بند 3 فاش کرد

چند روز پیش یک پوستر در فضای مجازی منتشر شد. در این پوستر گفته شده بود که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در تاریخ 10 خرداد معرفی می‌شود.

به نظر می‌رسد که این پوستر اطلاعاتی بیشتر از جزییات مرتبط با تاریخ رونمایی می 8 را در خود دارد. با نگاه به تصویر متوجه می‌شوید که سه قسمت مستطیل شکل در آن با سه دایره قرمز رنگ مشخص شده‌اند. اگر گزارش‌های منتشر شده در مورد این 3 مستطیل صحت داشته باشند، می‌توان گفت که در تاریخ فوق، شاهد رونمایی سه گوشی هوشمند از طرف شیائومی هستیم.

در این تصویر یک دایره سبز رنگ و یک دایره سیاه رنگ هم دیده می‌شود. بیضی موجود در دایره سبز رنگ نمایانگر یک پد شارژ وایرلس و شکل موجود در دایره سیاه رنگ معرف دستبند تناسب اندام می بند 3 (Mi Band 3) است. همان طور که مشاهده می‌کنید در این تصویر یک عدد 8 هم با یک سبک طراحی شبیه به برد مداری دیده می‌شود. با توجه به این عدد می‌توان گفت که شیائومی احتمالا در رویداد آینده خود از پردازشگر میان رده سرج اس 2 (Surge S2) هم به عنوان دومین پردازنده موبایل خود رونمایی می‌کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کامل گوشی پرچمدار شیائومی می ۸ منتشر شد


شاید با خود بگویید که در مورد این عکس بیشتر از حد واقعی نظریه‌پردازی شده است اما می‌توان گفت که این نظریه‌ها تا حدی صحت دارند زیرا سازنده مشهور چینی اطلاعات زیادی را نیز در قالب تیزر تبلیغاتی گوشی پرچمدار می 8 خود منتشر کرده است. شیائومی در مورد رویداد رونمایی از جانشین گوشی می 6 خود کمی اغراق کرده اما لی جون، مدیر اجرایی این شرکت، گفته است که در رویداد پیش رو چند محصول مختلف در معرض عموم قرار می‌گیرد به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که سازنده مشهور چینی می‌خواهد با چه محصولاتی از کاربران و طرفدارانش پذیرایی کند.

مشخصات شیائومی می 8

تا به امروز چند عکس از گوشی شیائومی می 8 در فضای مجازی منتشر شده است. شایعه‌های موجود از این امر حکایت می‌کنند که این محصول به یک پنل شیشه‌ای پشتی و قابلیت شارژ وایرلس مجهز است و از یک فناوری تشخیص چهره 3 بعدی مانند آنچه که در آیفون X اپل به کار رفته است نیز بهره می‌برد. طبق اطلاعات موجود این فناوری و سنسورهای آن در یک شکاف قرار گرفته در بالای نمایشگر نصب شده‌اند.

مشخصات می 8 دیروز به واسطه یک عکس منتشر شد. در این عکس گفته شده است که این گوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد. اگر جزییات موجود در این عکس صحت داشته باشند، می‌توان گفت گوشی پرچمدار جدید شیائومی در دو مدل عرضه می‌شود. این سازنده چند وقت پیش محصولی را به نام می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) نیز معرفی کرد به همین دلیل این احتمال وجود دارد که از نمایشگر 5.99 اینچی این گوشی هوشمند در ساخت می 8 هم استفاده کرده باشد.

سازنده مشهور چینی اخیرا می بند 3 را نیز در یک عکس رسمی معرفی کرده است. تصاویر دفترچه راهنمای این گجت هوشمند هم دیروز در فضای مجازی منتشر شدند. براساس اطلاعات موجود در این دفترچه می‌توان گفت که جانشین می بند 2 به یک نمایشگر لمسی مجهز است و توانایی پشتیبانی فرامین حرکتی کاربرش را نیز دارد. شیائومی گفته است که در رویداد خود رابط کاربری MIUI 10 را هم معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر