;
coinex

تصاویری از آیفون 9 پایین‌رده با نمایشگر 6.1 اینچی اولد منتشر شد

انتشار تصاویر جدید از وجود پنل نمایشگر اولد 6.1 اینچی در آیفون 9 (iPhone 9) پایین‌رده خبر می‌دهند.

مینگ چی کو، ‌تحلیلگر معروف اپل، پیش از این مدعی شده بود که کمپانی اپل در شهریور ماه امسال از سه آیفون جدید رونمایی می‌کند؛ هر سه گوشی از نمایشگر بدون حاشیه، ناچ نمایشگر، دوربین ترو دپث (TrueDepth) و فیس آیدی برخوردار هستند. این تحلیلگر معروف، در حال حاضر با شرکت KGI Securities همکاری نمی‌کند و اخبار مربوط به اپل را پوشش نمی‌دهد، اما با توجه به سابقه‌ی درخشانی که در امر پیش‌بینی سیاست‌های اپل دارد، نمی‌توان تحلیل‌ها و ادعاهای او را بی‌اعتبار دانست. به گفته‌ی مینگ چی کو، اپل قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از سری آیفون X را معرفی کند؛‌ این گوشی احتمالا از صفحه نمایش 5.8 اینچی اولد برخوردار خواهد شد. یک نسخه‌ی پلاس نیز برای نسل جدید آیفون X در نظر گرفته خواهد شد که به نمایشگر 6.5 اینچی اولد مجهز می‌شود. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که دستگاه دیگری با نام آیفون 9 با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ راه‌اندازی می‌شود که احتمالا از نمایشگر 6.1 اینچی ال‌سی‌دی برخوردار خواهد شد. این گوشی هوشمند به دوربین تک لنزی در پنل پشتی خود مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه نامیده می‌شوند؟! 


اینطور که از شواهد پیداست، بالاخره تصویر و اطلاعاتی از مولفه‌های آیفون 9 یا آیفون‌‌ 2018 منتشر شده است. تصویر جدید توسط فردی به نام Mr-white در توییتر منتشر شده که با کپشن «آیفون X اولد 6.1» همراه است.

ادعای مستر وایت که با حساب کاربری @laobaiTD در توییتر فعالیت می‌کند، با ادعای مینگ چی کو متفاوت است.

اینطور که از شواهد پیداست، بالاخره تصویر و اطلاعاتی از مولفه‌های آیفون 9 یا آیفون‌‌ 2018 منتشر شده است. تصویر جدید توسط فردی به نام Mr-white در توییتر منتشر شده که با کپشن «آیفون X 6.1 اولد» همراه است.

آخرین ادعای مینگ چی کو قبل از اتمام کار این بود که یک آیفون 9 با نمایشگر 6.1 اینچی راه‌اندازی می‌‌شود که با قیمت 550 دلار عرضه خواهد شد. کمپانی اپل برای اینکه به این برچسب قیمتی برسد، باید بسیاری از ویژگی‌های گران‌قیمت گوشی‌‌های خود را حذف کند؛ این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش اولد، جای خود را به پنل ال‌سی‌دی بدهد. همچنین این احتمال وجود دارد که تصویر مستر وایت، درواقع نسخه‌ی پلاس آیفون 9 با صفحه نمایش 6.5 اینچی را نشان می‌دهد. در هر صورت، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده و اپل، همچنان از انتشار اخبار گوشی‌‌های خود خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر