;
coinex

تبلت جدید هواوی با یک دوربین دوگانه توسط سازمان FCC تایید شد

کمیسیون ارتباطات فدرال اخیرا یک تبلت جدید هواوی را با شماره سریال d-02K تایید کرده و جزییاتی را نیز در مورد این محصول منتشر کرده است.

سازمان FCC جزییات زیادی را منتشر نکرده و تنها یک عکس از طرح اولیه این محصول را به همراه یک جدول مشخصات ارائه کرده است. ظاهرا هواوی تصمیم دارد تا تاریخ 25 خرداد (15 ژوئن) جزییات تبلت جدیدش را در اختیار هیچ منبعی قرار ندهد.

اطلاعات منتشر شده توسط FCC از این امر حکایت می‌کنند که تبلت جدید هواوی قابلیت اتصالی بلوتوث 4.2 را پشتیبانی می‌کند و به سیستم عامل اندروید مجهز است. عکس منتشر شده توسط این منبع نیز جزییاتی را در مورد مشخصات خارجی و حداقل یکی از سخت افزارهای داخلی این محصول ارائه می‌کند. برچسب Harmon/Kardon یکی از ویژگی‌هایی است که در خارج از بدنه این محصول دیده می‌شود. با در نظر گیری این برچسب می‌توان گفت که اسپیکرهای داخلی تبلت جدید هواوی توسط متخصصان زیرمجموعه سامسونگ ساخته شده است و / یا هدفون و خروجی بلوتوث این محصول توسط این شرکت بهینه سازی شده‌اند.


بیشتر بخوانید: جایگزین چینی اندروید ؛ هواوی به دنبال توسعه نرم افزاری در جهان


عکس منتشر شده توسط FCC همچنین نشان می‌دهد که سازنده مشهور چینی یک اسپیکر را در بالا و یک اسپیکر دیگر را در انتهای بدنه تبلت جدیدش نصب کرده است. در بالای تبلت، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت هم دیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که این پورت به سیمکارت یا کارت حافظه میکرو SD این تبلت اندروید تعلق داشته باشد. در این تصویر یک پورت شارژ هم در انتهای بدنه تبلت دیده می‌شود. این پورت می‌تواند از نوع میکرو یواس‌بی یا یواس‌بی نوع سی باشد. یک میکروفون، دوربین دوگانه اصلی با آرایش افقی، کلید پاور و غلتانک صدا از دیگر جزییات موجود در این تصویر هستند.

اسنادی که توسط سازمان کمیسیون ارتباطات فدرال منتشر شده‌اند، ابهاماتی را نیز در مورد تبلت جدید هواوی ایجاد کرده‌اند. برای مثال در گزارش تست آر اف FCC گفته شده که متقاضی ثبت این محصول شرکت هواوی و شماره سریال آن d-02k است اما محصول مورد نظر با نام هواوی مدیا پد ام 5 دبلیو پی (Huawei Mediapad M5 wp) در این اسناد ثبت شده است. احتمال مرتبط بودن این اسناد با تبلت هواوی مدیا پد ام 5 بسیار کم است زیرا این محصول دو ماه پیش توسط سازمان FCC تایید شد.

در جدول ارائه شده توسط FCC همچنین ذکر شده است که تبلت اندروید جدید هواوی قابلیت وای فای 2 بانده و باندهای FDD-LTE و W-CDMA را نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی باید برای بقای خود راندمان بیشتری داشته باشد. چند وقت پیش یک منبع خبری اعلام کرد که این برند مشهور می‌خواهد جایگزینی را نیز برای سیستم عامل اندروید بسازد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر