;
coinex

آخرین شایعات از راه‌اندازی گلکسی نوت 9 در اوایل مرداد ماه خبر می‌دهند

شایعات جدید حاکی از آن هستند که فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9)، احتمالا زودتر از موعد همیشگی رونمایی خواهد شد.

اخبار جدید که طی 24 ساعت گذشته در توییتر منتشر شده‌اند، مدعی هستند که گلکسی نوت 9 در اوایل مرداد ماه (اواخر جولای) معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند که با شماره مدل SM-N960 شناخته می‌شود، احتمالا در 7 مرداد (29 جولای) در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

البته فراموش نکنید که قبلا چنین شایعاتی را تقریبا درباره‌ی تمامی پرچمدارانی که در چند سال اخیر توسط این غول فناوری کره‌ای معرفی شده‌اند، شنیده‌ایم. بسیاری از افراد قبل از این نیز مدعی شده بودند که سامسونگ قصد دارد پرچمداران خود را زودتر از موعد همیشگی رونمایی کند که اغلب، بی‌اعتبار هستند. این شرکت محبوب کره‌ای، طبق یک روال همیشکی عمل کرده و گوشی‌های پرچمدار خود را در دوره‌های 6 ماهه به بازار عرضه می‌کند. سامسونگ گلکسی اس 9 در MWC 2018 (اوایل اسفند) رونمایی شده و از اوایل فروردین نیز در بازارهای جهانی عرضه شده است، با این اوصاف می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی نوت 9 سامسونگ در اوایل شهریور ماه (اواخر آگوست) به نمایش گذاشته شود. لازم به ذکر است که رویداد IFA 2018 برلین نیز در اواخر آگوست برگزار می‌شود و برخی معتقدند که فبلت پرچمدار سامسونگ نیز همانند نوت 8 در این رویداد معرفی خواهد شد.

شایعه‌ی دیگری که این روزها به گوش می‌رسد، از سبک طراحی سامسونگ در گلکسی نوت 9 خبر می‌دهد که شباهت زیادی به گلکسی نوت 8 دارد. البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است.


بیشتر بخوانید: امتیازهای گلکسی نوت ۹ با اگزینوس ۹۸۱۰ در گیک‌بنچ رویت شد


مشخصات گلکسی نوت 9

یکی از منابع داخلی سامسونگ به‌تازگی مدعی شده که نوت 9 با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. این میزان رم و حافظه می‌تواند توجه بسیاری از کاربران پرمصرف را در بازار به خود جلب کند. با اینحال، احتمالا این نسخه تنها در بازار چین عرضه و توزیع ‌می‌شود تا بتواند با گوشی‌های چینی رقابت کند.

از دیگر مشخصات گلکسی نوت 9 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از بیکسبی 2.0 اشاره کرد که در مقایسه با نسل اول این دستیار هوش مصنوعی،‌ عملکرد سریع‌تری دارد و قابلیت‌های آن افزایش یافته است. گوشی هوشمند پرچمدار نوت 9 سامسونگ از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود که البته این مدل تنها در بازارهای آمریکا، کانادا، مکزیک و چین راه‌اندازی می‌شود. نسخه‌ی دیگری از این دستگاه به تراشه‌ی اگزینوس 9810 مجهز می‌شود که در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. به تازگی امتیازهای این نسخه از گلکسی نوت 9 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که در مقایسه با نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون، امتیازهای بالاتری را کسب کرده است.

گفته می‌شود که نوت 9 در یک گزینه‌ی رنگی جدید به بازار عرضه خواهد شد؛ رنگ قهوه‌ای خاص که می‌تواند بازار را تسخیر کند. نوت 9 احتمالا آخرین پرچمدار اندرویدی سامسونگ است که بدون پشتیبانی از 5G راه‌اندازی می‌شود. برخی شایعات مدعی هستند که سری گوشی‌های گلکسی اس 10 با این تکنولوژی همراه خواهند شد.

با تمام این اوصاف، اگر سامسونگ در اوایل مرداد ماه از پرچمدار خود رونمایی کند، پس می‌توان انتظار داشت که تا اواسط شهریور ماه باید منتظر عرضه‌ی آن در بازار باشیم. در غیر اینصورت، نوت 9 نیز مانند سایر پرچمداران قبلی، طبق روال همیشگی راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر