;
coinex

رویداد نوکیا با چند محصول جدید از طرفداران خود پذیرایی می‌کند

یکی از مدیران شرکت اچ ام دی گلوبال اخیرا جزییاتی را در مورد رویداد نوکیا منتشر کرده و گفته است که در این رویداد محصولات جدیدی معرفی می‌شود.

نوکیا هم اکنون در اختیار اچ ام دی گلوبال (HMD Global) بوده و به نظر می‌رسد که این همکاری قرار است همچنان ادامه یابد. سازنده مشهور فنلاندی چند روز پیش از یک گوشی جدید با نام نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) رونمایی کرد، اما این برند تصمیم دارد تا در تاریخ 8 خرداد ماه هم یک رویداد جدید برگزار کند. یوهو سارویکاس، مدیر بخش محصولات شرکت اچ ام دی گلوبال گفته است که در رویداد نوکیا محصولات جدیدی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رویداد جدید نوکیا

این رویداد قرار است که در شهر مسکو برگزار شود. سازنده مشهور فنلاندی در فضای مجازی از هشتگ #ChargedUp برای معرفی این رویداد استفاده کرده و از این رو می‌توان گفت که در این مراسم احتمالا محصولی مرتبط با باتری‌ گجت‌های هوشمند معرفی می‌گردد.

رویداد جدید نوکیا

تنها دو روز تا تاریخ رویداد فوق باقی مانده است و به همین دلیل لازم نیست که زمان زیادی را صبر کنیم تا بفهمیم که نوکیا می‌خواهد در زمان اعلام شده، چگونه از کاربران و طرفدارانش استقبال کند. سارویکاس گفته که این رویداد یک مراسم جالب است؛ با توجه به این جمله می‌توان انتظار داشت که خبرهای خوبی از این رویداد منتشر شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر