;
coinex

جزییات جدیدی در مورد مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی می 8 منتشر شد

شیائومی می‌خواهد در تاریخ 10 خرداد رویدادی را به منظور 8 سالگی خود برگزار کند و در آن، گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) را به نمایش بگذارد.

هنوز چند روز تا تاریخ مورد نظر باقی مانده است اما منابع خبری تصویر جعبه و پوستر رسمی شیائومی می 8 را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این عکس‌ها جزییات جدیدی را در مورد این گوشی هوشمند ارائه می‌کنند.

پوستر تبلیغاتی محصول جدید شیائومی بیانگر این است که این گوشی پرچمدار از یک ناچ بهره می‌برد که عریض‌ترین ناچ دیده شده بر روی یک گوشی هوشمند است. اطلاعات درج شده بر روی این پوستر همچنین نشان می‌دهند که گوشی جدید سازنده مشهور چینی به یک دوربین دوگانه اصلی مجهز شده و قرار است که در یک رنگ آبی هم عرضه شود. شیائومی سنسورهای دوربین اصلی این محصول را مانند سنسورهای گوشی پرچمدار می میکس 2 اس (Mi MIX 2s) در آرایش عمودی قرار داده است.

شیائومی می 8

شیائومی جزییاتی را نیز در مورد مشخصات فنی گوشی جدیدش بر روی پوستر این محصول ثبت کرده و گفته است که این اسمارت‌فون از یک جی‌پی‌اس دارای فرکانس دوگانه هم بهره می‌برد. این گیرنده جی‌پی‌اس سال گذشته توسط شرکت Broadcom معرفی شد و نسبت به نسخه‌های موجود دقت بسیار بالاتری دارد.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کامل گوشی پرچمدار شیائومی می ۸ منتشر شد


شرکت Broadcom گفته است که این گیرنده جدید سیستم‌های ناوبری دیگر را هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مکان شما را با دقت 30 سانتی‌متری نشان دهد. بد نیست بدانید که سیستم‌های ناوبری موجود اطلاعات مکانی را با دقت 5 متری ارائه می‌کنند. جی‌پی‌اس نصب شده بر روی می 8 به میزان 50 درصد در مقایسه با سیستم‌های کنونی انرژی کمتری را مصرف می‌کند و علاوه بر این کارایی نرم‌افزارها و سرویس‌های مکانی را نیز در گوشی‌های همراه، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی بهبود می‌بخشد.

تراشه مکان‌یابی جدید شرکت Broadcom با نام BCM47755 شناخته می‌شود و از امسال بر روی گجت‌های هوشمند نصب می‌گردد. هنوز تایید نشده که آیا این تراشه در می 8 هم به کار رفته است یا خیر اما جزییات موجود بر روی پوستر این محصول نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند از یک فناوری جی‌پی‌اس جدید بهره می‌برد.

مشخصات شیائومی می 8

اطلاعات درج شده بر روی پوستر جدید می 8 همچنین تایید می‌کنند که این گوشی هوشمند یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه اصلی دارای فناوری هوش مصنوعی و قابلیت تشخیص چهره مادون قرمز 3 بعدی را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

منابع خبری تصاویری را نیز از جعبه گوشی شیائومی می 8 منتشر کرده‌اند. این جعبه به رنگ سیاه است و یک عدد 8 بزرگ را نیز بر روی خود دارد. شیائومی جزییاتی را نیز در مورد مشخصات فنی گوشی جدیدش در پشت این جعبه درج کرده است. روی این جعبه نوشته شده که می 8 یک محصول دو سیمکارته است و از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پورت یواس‌بی نوع سی و رابط تبدیل پورت یو‌اس‌بی نوع سی به جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم بهره می‌برد. گفته شده است که شیائومی می‌خواهد می 8 را در دو مدل رونمایی کند و در رویداد معرفی این محصول گجت‌های دیگری را نیز در معرض عموم قرار می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر