;
coinex

کاهش نرخ مکالمات بین الملل و تغییر در مدل ارائه خدمات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش نرخ مکالمات بین الملل از طریق دو صفر خبر داد و ادامه داد که این کاهش به آزادسازی ارائه این خدمات بستگی دارد.

به گزارش تکراتو، صادق عباسی شاهکوه اعلام نموده است که قرار است تا پایان نیمه اول سال جاری موضوع رفع انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه خدمات مکالمات بین الملل اجرایی شود. به گفته وی شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن و اپراتورها خود به صورت مستقیم توانایی ورود به این حوزه را خواهند داشت.

کاهش نرخ مکالمات بین الملل

شاهکوه در مورد کاهش نرخ مکالمات بین الملل ادامه داد که هنوز مدل رفع انحصار زیرساخت از مکالمات بین الملل نهایی نشده است. همچنین آنها در نظر دارند تا به جای آنکه به صورت مستقیم با اپراتورهای بین الملل قرارداد ببندند، اپراتورهای داخلی خود بتوانند با طرف خارجی قرارداد منعقد کنند.

عباسی شاهکوه به مدل ارائه خدمات مکالمات بین الملل در گذشته اشاره کرد و اعلام نمود که پیش از این شرکت زیرساخت ترافیک را از اپراتورها تحویل می گرفت و در بین الملل به آنها تحویل می داد اما در شیوه جدید بحث قرارداد با طرف خارجی به اپراتورهای ایرانی سپرده خواهد شد و اپراتورها خود خواهند توانست با قیمت های پایین تری این قراردادها را منعقد کنند؛ البته مسئولیت زیرساخت در اینجا حذف نخواهد شد.

شاهکوه همچنین این مدل جدید ارائه خدمات را راهی برای تاثیرگذاری بر قیمت نهایی مصرف کننده دانست و اعلام کرد که در این حالت شاید فضا نیمه رقابتی شود ما کاهش نرخ مکالمات بین الملل هم اتفاق خواهد افتاد. به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، جزئیات این طرح نهایی نشده اما شرایط از وضعیت فعلی بهتر خواهد شد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر