;
coinex

بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده ؛ با بهترین مشاغل آینده آشنا شوید

گروهی تخصصی که موضوعات اقتصادی را پیش بینی می کنند در تحقیقی توانستند بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده را با استفاده از داده های اداره آمار کار مشخص کنند.

به گزارش تکراتو، این گروه تخصصی در تحقیق خود از داده های اداره آمار کار استفاده کرده و در آن 756 شغل محبوب در ایالات متحده آمریکا را مورد بررسی قرار دادند. آنها در این تحقیق قوی ترین حوزه های کاری را تا 10 سال آینده (بین سال های 2016 تا 2026) ارزیابی کردند.


بیشتر بخوانید: پردرآمدترین و معتبرترین مشاغلی که به مدرک دانشگاهی نیاز دارند


بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده

در ادامه به بررسی بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده که توسط این گروه مشخص شده است می پردازیم. این مشاغل می توانند برای جوانان بسیار پردرآمد باشند. با تکراتو همراه باشید.

  • توسعه دهنده اپلیکیشن

یکی از بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده ، توسعه دهنده اپلیکیشن است. انتظار می رود که این حرفه تا 10 سال آینده بیش از 21 درصد رشد داشته باشد. همچنین تخمین زده شده که حقوق سالانه در این حوزه به بیش از 97 هزار دلار در سال برسد. شغلی که بسیاری از افراد امروزه به آن مشغولند.

  • تحلیلگر سیستم های کامپیوتری

این حرفه تا 10 سال آینده رشد 22 درصدی خواهد داشت و میانگین حقوق سالانه آن 85 هزار دلار خواهد بود. توانایی تحلیل سیستم های کامپیوتری هم می تواند برای جوانان یک شغل مناسب و پردرآمد باشد.

  • پرستاری

در خواست برای شغل پرستاری که یکی از بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده است، رشدی 32 درصدی خواهد داشت و میانگین حقوق سالانه آن 98 هزار دلار در نظر گرفته شده است.

  • فزیوتراپیست ها

این شغل تا 10 سال آینده 30 درصد رشد خواهد داشت و میانگین حقوق سالانه آن تا 83 هزار دلار ارزیابی شده است.

  • مدیر خدمات بهداشتی

برای شغل مدیر خدمات بهداشتی که در لیست بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده قرار گرفته است، رشدی 17 درصدی پیش بینی شده است. همچنین اعلام شده که حقوق سالانه آن به طور میانگین 93 هزار دلار خواهد بود.

بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده ؛ با بهترین مشاغل آینده آشنا شوید

  • دستیار پزشک

رشد 28 درصدی این شغل در آینده باعث شده که بتواند در لیست بهترین مشاغل دنیا در 10 سال آینده قرار گیرد. میانگین حقوق سالانه این حرفه نیز 98 هزار دلار خواهد بود.

  • افراد متخصص در حوزه بهداشت دهان و دندان

تا 10 سال آینده این شغل رشدی 19 درصدی خواهد داشت و حقوق میانگین آن نیز در سال بیش از 73 هزار دلار خواهد بود.

  • تحلیلگر بازار

برای شغل تحلیلگر بازار تا 10 سال آینده رشدی 21 درصدی در نظر گرفته شده و اعلام شده که میانگین حقوق سالانه آن چیزی نزدیک به 63 هزار دلار خواهد بود.

  • مشاور شخصی مالی

مشاور شخصی مالی که توانسته در لیست بهترین شغل های جهان در 10 سال آینده قرار گیرد، رشدی 24 درصدی خواهد داشت و حقوق سالانه آن نیز حدود 86 هزار دلار خواهد بود.

  • گفتار درمانی

این شغل تا 10 سال دیگر 21 درصد رشد خواهد داشت و میانگین حقوق ماهانه آن نیز بیش از 73 هزار دلار خواهد بود.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم . شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط .همراهان شما هم میتوانند عضوی از خانواده نامبروان تم شوند. فقط کافیست به آدرس http://www.number1theme.ir مراجعه کنید .

    پاسخ