;
coinex

هواوی آنر 7 اس با سیستم روی تراشه‌ی مدیاتک رسما معرفی شد

برند آنر از کمپانی هواوی از گوشی میان‌رده‌ی هواوی آنر 7 اس (Honor 7S) با تراشه‌ی مدیاتک و دوربین 13 مگاپیکسلی رسما رونمایی کرد.

هواوی آنر 7 اس که مشخصات آن به‌تازگی در تنا رویت شده بود، از سیستم روی تراشه‌ی مدیاتک MT6739 برخوردار شده است. این گوشی هوشمند که در بازار میان‌رده رقابت خواهد کرد، ‌به صفحه نمایش 5.45 اینچی مجهز شده که رزولوشن 720 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. هواوی آنر 7 اس در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده است.

برند آنر از کمپانی هواوی از گوشی میان‌رده‌ی هواوی آنر 7 اس (Honor 7S) با تراشه‌ی مدیاتک و دوربین 13 مگاپیکسلی رسما رونمایی کرد.


بیشتر بخوانید: مشخصات، قیمت و رندرهای جدیدی از هواوی آنر ۷ اس منتشر شد


مشخصات هواوی آنر 7 اس

هواوی آنر 7 اس از رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد که همراه با سیستم روی تراشه‌ی مدیاتک، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده است؛ این در حالیست که یک لنز 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در نمای جلویی موبایل دیده می‌شود.

آنر 7 اس در ابعاد 146.5 در 70.9 در 8.3 میلی‌متر ساخته شده و 142 گرم وزن دارد. این گوشی میان‌رده از نصب دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی آنر 7 اس اجرا می‌شود. یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. کمپانی سازنده مدعی شده که نسل جدید گوشی آنر از اسپیکرهای بلندتری برخوردار شده که تجربه‌ی بهتری را در محیط‌های شلوغ ارائه می‌کند.

هواوی آنر 7 اس در پاکستان رونمایی شده است و با برچسب قیمتی 125 دلار به فروش می‌رسد. این موبایل در حال حاضر در وب‌سایت جهانی‌ آنر رویت شده است؛ با اینحال هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

هواوی آنر 7 اس از رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد که همراه با سیستم روی تراشه‌ی مدیاتک، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر