;
coinex

جزییات جدیدی در مورد تبلت مدیاپد ام 5 دبلیو پی هواوی: مجهز به یک دوربین دوگانه اصلی

هواوی اخیرا پتنت تبلتی را به نام مدیاپد ام 5 دبلیو پی (MediaPad M5 WP) ثبت کرده است. احتمال دارد که این محصول، مدل ضد آب تبلت مدیاپد ام 5 باشد.

این گجت هوشمند، شماره سریال d-02K را بر روی خود دارد و توسط سازمان کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) هم تایید شده است. باتوجه به مطالبی که در گزارشات این سازمان منتشر شده می‌توان گفت که پسوند دبلیو پی (wp) احتمالا مخفف عبارت واتر پلی “WaterPlay” است؛ اصطلاحی که سازنده مشهور چینی برای نامیدن محصولات ضدآب خود از آن استفاده می‌کند. هنوز شک و تردیدهای زیادی در مورد این ادعا وجود دارد اما چندان هم بعید نیست که این گمانه زنی صحت داشته باشد.

مشخصات احتمالی تبلت مدیاپد ام 5 دبلیو پی هواوی

گفته شده است که تبلت جدید هواوی از یک ضریب شکل 8 اینچی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو و پردازشگر کایرین 960 (که در تبلت مدیاپد ام 5 استاندارد به کار رفته است) بهره می‌برد. این احتمال نیز وجود دارد که سازنده مشهور چینی تقریبا به طور کامل از همان سخت افزارهایی که در ساخت مدل استاندارد مدیاپد ام 5 استفاده کرده است، در ساخت محصول جدیدش هم استفاده کرده باشد.


بیشتر بخوانید: تبلت جدید هواوی با یک دوربین دوگانه توسط سازمان FCC تایید شد


هواوی مدل کوچک‌تر تبلت مدیاپد ام 5 را با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه کرد. بعید نیست که مدل واتر پلی این محصول با رم ضعیف‌تر و تعداد آپشن‌های محدودتری در زمینه ظرفیت حافظه داخلی عرضه شود به همین دلیل می‌توان احتمال داد که این محصول با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

هواوی مدیاپد ام 5 دبلیو پی

سازنده مشهور چینی تبلت مدیاپد ام 5 خود را با یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربرانش گذاشت. این احتمال نیز وجود دارد که مدل واتر پلی این محصول هم به یک باتری با ظرفیت مشابه مجهز شده باشد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که مدیاپد ام 5 دبلیو پی احتمالا با ضخامت 8 میلی‌متر و وزنی در حدود 310 گرم عرضه می‌شود.

چند ساعت پیش سازمان FCC با انتشار یک عکس نشان داد که تبلت اندروید مدیاپد ام 5 دبلیو پی برچسب Harman/Kardon را بر روی پنل پشتی خود دارد و از یک دوربین دوگانه اصلی هم بهره می‌برد. هواوی بر روی مدل استاندارد این محصول هم این برچسب را زده بود به همین دلیل می‌توان گفت که احتمالا فرق چندان زیادی از این لحاظ بین تبلت‌های مدیاپد ام 5 و مدل دبلیو پی این محصول وجود ندارد. اما اگر که تبلت جدید واقعا یک مدل ضدآب باشد بدون شک دوربین‌های آن با دوربین‌های نصب شده بر روی مدل استاندارد تبلت مدیاپد ام 5 هواوی فرق دارند.

هنوز جزییات نگفته‌ی زیادی در مورد تبلت مدیاپد ام 5 دبلیو پی وجود دارد به همین دلیل توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به مطالب منتشر شده در این نوشتار نگاه کنید. هواوی احتمالا در تاریخ 25 خرداد (15 ژوئن) از این محصول رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر