;
coinex

مشخصات آنر 9 آی در تنا رویت شد؛ این موبایل شانزدهم خرداد ماه رونمایی می‌شود

گوشی هوشمند آنر 9 آی (Honor 9i) همراه با گوشی پرچمدار آنر پلی ‌(Honor Play) در رویداد شانزدهم خرداد ماه (6 ژوئن) رونمایی می‌شود.

برند آنر از کمپانی هواوی، صبح امروز اعلام کرد که قصد دارد رویدادی را در 16 خرداد ماه (6 ژوئن) برگزار کند؛ در این رویداد از گوشی آنر پلی رونمایی خواهد شد. گوشی نامبرده می‌تواند تجربه‌ی چهار بعدی گیمینگ مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. انتظار می‌رود که هواوی آنر پلی از دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برخوردار شود. این کمپانی قصد دارد از گوشی هوش مصنوعی خود در پکن رونمایی کند. خبر دیگری که امروز از طریق وب‌سایت ویبو منتشر شده، از معرفی گوشی هواوی آنر 9 آی در همین تاریخ خبر می‌دهد.

در تصویر زیر، بازیگر چینی Zhao Li Ying را مشاهده می‌کنید که گوشی آنر 9 آی را در دست دارد. اینطور که از شواهد پیداست، این اسمارت‌فون نیز همانند گوشی پرچمدار آنر وی 10 (Honor V10) که به‌تازگی رونمایی شده، با ناچ نمایشگر همراه خواهد شد.

در تصویر زیر، بازیگر چینی Zhao Li Ying را مشاهده می‌کنید که گوشی آنر 9 آی را در دست دارد. اینطور که از شواهد پیداست، این اسمارت‌فون نیز همانند گوشی پرچمدار آنر وی 10 (Honor V10) که به‌تازگی رونمایی شده، با ناچ نمایشگر همراه خواهد شد.

برند آنر در سال گذشته، مدل‌های مختلف هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) را در بازارهای مختلف عرضه کرد. میت 10 لایت در کشور هند با نام آنر 9 آی به فروش می‌رسید. همانطور که در پوستر مشاهده می‌کنید، این شرکت قصد دارد از همین نام در گوشی جدید خود استفاده کند.


بیشتر بخوانید: یک گوشی جدید آنر با شماره سریال LLD-AL20 در تنا: آیا این محصول آنر ۱۰ لایت است؟


مشخصات آنر 9 آی

گوشی‌های آنر LLD-AL20 و LLD-AL30 که در تنا رویت شدند، درواقع دو نسخه از گوشی آنر 9 آی هستند. در تصویر زیر، آنر LLD-AL30 را با ناچ نمایشگر مشاهده می‌کنید. در حال حاضر، مشخصات آنر LLD-AL20 در تنا بروزرسانی نشده است.

گفته می‌شود که این دو گوشی آنر با مشخصات یکسانی همراه هستند،‌ اما در اندازه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی تفاوت دارند. آنر  LLD-AL20 از رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. این در حالیست که آنر LLD-AL30 با رم 4 و دو مدل حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. هر دو نسخه از گوشی آنر 9 آی به اندروید 8.0 مجهز هستند و از نصب کارت حافظه‌ پشتیبانی می‌کنند.

در فهرست تنا مشخص شده که آنر 9 آی از صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس 2280 در 1080 برخوردار می‌شود. این گوشی در نسبت ابعاد به صفحه نمایش 19:9 ساخته شده است. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.36، قدرت این موبایل هوشمند را تامین می‌کند. انتظار می‌رود که این سیستم روی تراشه از نوع Kirin 960 باشد. یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای آنر 9 آی در نظر گرفته شده است.

دوربین دوگانه‌ای که به صورت افقی در پنل پشتی چیده شده، از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در نمای اصلی دستگاه قرار دارد.

آنر 9 آی در ابعاد 149.2 در 71.8 در 7.7 میلی‌متر ساخته شده و 152 گرم وزن دارد. با توجه به اطلاعاتی که در تنا فاش شده، می‌توان گفت که این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری به بازار عرضه شود. شایعات حاکی از آن هستند که Honor 9i با برچسب قیمتی 1799 یوان معادل تقریبی 281 دلار به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر