;
coinex

عکس‌های واقعی گوشی پرچمدار ال جی وی 35 تین‌کیو در سایت وایرلس پاور کنسرسیوم

تصاویر منتشر شده از گوشی ال جی وی 35 تین‌کیو (LG V35 ThinQ) نشان می‌دهند که این محصول از یک صفحه نمایش بدون حاشیه فاقد ناچ بهره می‌برد.

منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، سایت سازمان وایرلس پاور کنسرسیوم است. اخیرا عکس‌ها و جزییاتی در مورد گوشی پرچمدار ال جی وی 35 تین‌کیو در این سایت منتشر شده است. ایوان بلس، جاسوس دنیای گوشی‌های همراه، گفته است که این محصول شماره سریال LM-V350EM را بر روی خود دارد و در تاریخ 3 خرداد (24 مه) در سایت وایرلس پاور کنسرسیوم ثبت شده است. ال جی گفته است که در دو ماه آینده 5 محصول را در رده بندی‌های مختلف وارد بازار می‌کند. گوشی پرچمدار وی 35 تین‌کیو تنها یکی از این 5 گوشی هوشمند است.


بیشتر بخوانید: عرضه گوشی‌های جدید ال جی وی ۳۵ تین‌کیو، کیو ۷، کیو ۷ پلاس، ایکس ۵ و ایکس ۲ در ماه آینده


مشخصات فنی گوشی پرچمدار ال جی وی 35 تین‌کیو

ال جی وی 35 تین‌کیو

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6 اینچی QHD پلاس IPS با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسلی، پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم f/1.6 و سنسور ثانویه زاویه باز 107 درجه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. با توجه به نام ال جی وی 35 تین‌کیو می‌توان گفت که این محصول هم مانند گوشی‌های جی 7 تین‌کیو (G7 ThinQ) و وی 30 اس (V30S) فناوری هوش مصنوعی را پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکرهای استریو Hi-Fi، مبدل چهارگانه دیجیتال به آنالوگ، بدنه شیشه‌ای – آلومینیومی و استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک از دیگر ویژگی‌های برجسته ال جی وی 35 تین‌کیو هستند. این گوشی هوشمند احتمالا در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد ماه) معرفی می‌شود.

ال جی وی 35 تین‌کیو

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر