;
coinex

قیمت و مشخصات گوشی قدرتمند شیائومی می نوت 5 فاش شد

اخیرا لیستی از محصولاتی که شیائومی می‌خواهد در اروپا عرضه کند در سایت EEC قرار گرفته است. نام شیائومی می نوت 5 (Xiaomi Mi Note 5) هم در این لیست وجود دارد.

سایت EEC علاوه بر این لیست، مشخصات و قیمت می نوت 5 را نیز فاش کرده است. سوالی که اخیرا مطرح شده این است که آیا سازنده مشهور چینی از این گوشی هوشمند هم در تاریخ 10 خرداد (31 مه) رونمایی می‌کند یا خیر. در جدول زیر نام گوشی شیائومی می نوت 5  در بین گوشی‌های می 6 ایکس (Mi 6X)، می میکس 2 اس (Mi Mix 2s)، بلک شارک (Black Shark)، می ای 2 (Mi A2) و ردمی نوت 5 پرو (Redmi Note 5 Pro) قرار گرفته است.

شیائومی می نوت 5

شیائومی از گوشی می ای 2 خود رونمایی نکرده است. انتظار می‌رود که این محصول جانشین مدل می ای 1 (Mi A1) باشد که با سیستم عامل اندروید وان در اختیار کاربران قرار گرفت. این احتمال نیز وجود دارد که می ای 2 همان می 6 ایکس باشد که توسط شیائومی سال گذشته در چین عرضه شد. این محصول احتمالا رابط کاربری MIUI را بر روی خود ندارد زیرا احتمالا با سیستم عامل اندروید وان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی چند وقت پیش لیستی از محصولاتی که می‌خواهد در 5 سال آینده وارد بازار کند، در اختیار منابع خبری گذاشت.


بیشتر بخوانید: لیست گوشی های جدید شیائومی برای عرضه در ۵ سال آینده


مشخصات فنی گوشی شیائومی می نوت 5

عکسی که امروز در فضای مجازی منتشر شد، اطلاعاتی را در مورد سخت افزارهای به کار رفته در گوشی شیائومی می نوت 5 ارائه کرد. در این عکس گفته شده که می نوت 5 به یک نمایشگر 5.99 اینچی مجهز است. این پنل با سبک طراحی فول اسکرین 2.0 (Full Screen 2.0) ساخته شده است به همین دلیل حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. جزییات موجود در این عکس همچنین نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم تثبیت سازی 4 محوره نوری تصاویر بهره می‌برد.

این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی در ساخت این محصول هم مانند مدل می نوت 3 (Mi Note 3) از یک دوربین دوگانه اصلی استفاده کرده باشد. شیائومی می نوت 5 احتمالا در سرتاسر جهان عرضه می‌شود زیرا در عکس منتشر شده قید شده است که این گوشی هوشمند 43 باند LTE را پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می نوت 5

شیائومی به طور ایده‌آل باید محصولی را به نام می نوت 4 (Mi Note 4) به عنوان جایگزین می نوت 3 که سال گذشته وارد بازار شد، عرضه کند. از آنجایی که در لیست EEC هم نام می نوت 5 قید شده است، می‌توان گفت که گوشی ساز مشهور چینی می‌خواهد محصول جدیدش را با این نام در اختیار کاربرانش قرار دهد. اطلاعات موجود از این امر حکایت می‌کنند که این گوشی هوشمند با یک برچسب قیمت 359 دلاری وارد بازار می‌شود.

شیائومی می‌خواهد در رویداد جدیدش که در تاریخ 10 خرداد برگزار می‌شود، از گوشی پرچمدار می 8 و رابط کاربری MIUI 10 خود رونمایی کند اما گزارشات منتشر شده توسط منابع خبری از این امر حکایت می‌کنند که این رویداد گوشی‌های می 8 و می 8 اس ای (SE)، دستبند می بند 3 (Mi Band 3) و پردازشگر میان رده سرج اس 2 (Surge S2) را با خود به همراه دارد. انتظار می‌رود که سازنده مشهور چینی از گوشی شیائومی می نوت 5 هم در این رویداد رونمایی کند اگرچه که در هیچ یک از تیزرهای رسمی جدید جزییاتی در این رابطه منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر