;
coinex

شیائومی ردمی 6 همراه با تصویر جدید در تنا رخ نشان داد

به‌تازگی تصویر جدید و مشخصات یک گوشی هوشمند در وب‌سایت تنا منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به گوشی شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) باشد.

در هفته‌ی گذشته، تصویری از یک گوشی شیائومی با ناچ نمایشگر در فضای اینترنت منتشر شد. شایعات حاکی از آن هستند که این تصویر، درواقع طرح نمونه اولیه‌ای از گوشی شیائومی ردمی 6 را نشان می‌دهد. مشخصات کامل همین گوشی هوشمند همراه با تصاویر آن در وب‌سایت چینی TENAA به نمایش گذاشته شد.

با توجه به مشخصات فاش شده در تنا، گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M1805D1SE در ابعاد 149.33 در 71.68 در 75 میلی‌متر ساخته شده و 178 گرم وزن دارد. تصویر جدیدی که در تنا فاش شده، از بدنه‌ی فلزی این موبایل خبر می‌دهد. گفته می‌شود که شیائومی ردمی 6 در رنگ‌های مشکی، رزگلد، طلایی، آبی،‌ قرمز، صورتی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی‌های شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ ای همراه با تصویر جدید فاش شد


مشخصات شیائومی ردمی 6

نمایشگر این موبایل که احتمالا همان شیائومی ردمی 6 خواهد بود، دراندازه‌ی 5.84 طراحی شده و با رزولوشن  2280 در 1080 فول اچ‌دی پلاس همراه است. با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که این موبایل در نسبت ابعاد 19:9 ساخته می‌شود. یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

یک تراشه‌ی هشت‌ هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز برای شیائومی ردمی 6 در نظر گرفته شده است. این احتمال وجود دارد که تراشه‌‌ی نامبرده، درواقع از نوع اسنپدراگون 625 باشد. این گوشی هوشمند در سه مدل رم 2، 3 و 4 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. ردمی 6 همچنین از نصب میکرو اس‌دی کارت پشتیبانی می‌کند.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا می‌شود. شیائومی ردمی 6 از ماژول دوربین دوگانه برخوردار شده که یکی از لنزهای آن 12 مگاپیکسلی خواهد بود؛ جزئیات مربوط به لنز دوم در تنا مشخص نشده است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی دستگاه تعبیه شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌‌کنید، شیائومی ردمی 6 از حاشیه‌ی تقریبا زیادی در لبه‌ی پایینی خود بهره می‌‌برد. حاشیه‌های سمت راست و چپ نیز چندان باریک نیستند. اینطور که به نظر می‌رسد، دوربین سلفی در ناچ نمایشگر تعبیه شده است. چند سنسور و قسمت گوشی نیز در این ناچ قرار گرفته‌اند. طراحی پنل پشتی این موبایل از سبک طراحی سه مرحله‌ای که در سایر گوشی‌های ردمی استفاده شده، خبر می‌دهد.

در قسمت بالا و سمت چپ پنل پشتی، ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته و اسکنر اثرانگشت در قسمت مرکزی تعبیه شده است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری در لبه‌ی بالایی شیائومی ردمی 6 قرار دارد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز در لبه‌ی سمت راستی موبایل دیده می‌شوند. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، درواقع نمونه‌ اولیه‌ای از گوشی منصوب به شیائومی ردمی 6 را نشان می‌دهد.

اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی ردمی 6 را در کشور چین با نام شیائومی ردمی 6 ای معرفی کند؛ به‌تازگی مشخصات این گوشی هوشمند نیز در تنا رویت شده بود. هنوز مشخص نیست که آیا این اسمارت‌فون در رویداد سالانه‌ی شیائومی که در دهم خرداد ماه در شنژن برگزار می شود، رونمایی خواهد شد یا خیر.

 تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، درواقع نمونه‌ اولیه‌ای از گوشی منصوب به شیائومی ردمی 6 را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر