;
coinex

آیفون 2018 با نمایشگر LCD احتمالا در سه تنوع رنگی جدید عرضه خواهد شد

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که کمپانی اپل قصد دارد آیفون 2018 را در سه رنگ جدید به بازار عرضه کند.

گفته می‌شود که غول فناوری آمریکایی یعنی کمپانی اپل، از سه آیفون جدید در سال 2018 رونمایی می‌کند؛ نسل جدید آیفون X، یک گوشی بزرگ در نسخه‌ی پلاس و یک مدل استاندارد مقرون‌به‌صرفه با صفحه نمایش ال‌سی‌دی. اخبار و شایعات پیرامون سبک طراحی، دوربین، صفحه نمایش،‌ دوربین‌ها و سخت‌افزار آیفون 2018 از سال گذشته تا به حال به گوش می‌رسند. اما این اولین باری است که اخباری درباره‌ی تنوع رنگی این گوشی هوشمند منتشر شده است.

جان ژانگ، تحلیلگر Rosenblatt در اوایل ماه می مدعی شده بود که اپل قصد دارد نسخه‌ی ارزان‌تر آیفون را در گزینه‌های رنگی جدیدتر،‌ از مدل‌های دیگر متمایز کند.

«از آنجاییکه اپل تصمیم گرفته تا هر سال از سه مدل جدید رونمایی کند، پس می‌توان گفت که این شرکت باید طراحی مدل ال‌سی‌دی را از مدل‌های رده‌بالاتر اولد متمایز کند. یک انتخاب منطقی این است که رنگ‌های متفاوتی را اضافه کند.»


بیشتر بخوانید: آخرین اطلاعات از نام آیفون ۲۰۱۸ و جزئیات مربوط به پرچم‌داران جدید اپل [تماشا کنید]


به گفته‌ی جان ژانگ، آیفون 2018 که به صفحه نمایش ال‌سی‌دی مجهز می‌شود، در رنگ‌های آبی،‌ زرد و صورتی عرضه خواهد شد.

به گفته‌ی جان ژانگ، آیفون 2018 که به صفحه نمایش ال‌سی‌دی مجهز می‌شود، در رنگ‌های آبی،‌ زرد و صورتی عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند؛ مخصوصا در شرایطی که اپل چند سالی است گوشی‌ها و تبلت‌های خود را تنها در رنگ‌های خاکستری،‌ مشکی،‌ سفید، طلایی و رزگلد عرضه می‌کند.

چندان دور از انتظار نیست که اپل بخواهد آیفون 2018 خود را در این تنوع رنگی عرضه کند. مدتها قبل که مردم به موزیک پلیرهای شخصی علاقه داشتند،‌ اپل تصمیم گرفت تا آیپاد نانو و مدل‌های لمسی بعد از آن را در رنگ‌های متفاوت از جمله آبی، زرد و صورتی به فروش برساند. البته رنگ‌ها در دستگاه‌های نامبرده، کیفیت چندان بالایی نداشتند و اگر اپل بخواهد آیفون 2018 را در این تنوع رنگی به فروش برساند، باید تمرکز بهتری روی کیفیت رنگ‌ها داشته باشد.

از آنجایی که رنگ‌های خاص و با کیفیت برای گوشی‌های رده‌بالا طراحی می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که اپل چنین رویکردی را انتخاب کند که البته خالی از لطف نخواهد بود. اگر آیفون 2018 با پنل اصلی ال‌سی‌دی از ویژگی شارژ وایرلس برخوردار شود، پس به پنل پشتی شیشه‌‌ای مجهز می‌شود که قطعا طراحی رنگ را زیباتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر