;
coinex

ال جی کیو 7 استایلوس پلاس به زودی در تایوان معرفی می‌شود

کمپانی ال‌جی هفته‌ی گذشته از سه مدل گوشی ال جی کیو 7 با نام‌های LG Q7، LG Q7 alpha و LG Q7 Plus رونمایی کرد. اما گوشی ال جی کیو 7 استایلوس پلاس (LG Q7 Stylus Plus) در این مراسم رونمایی نشد.

اینطور که از شواهد پیداست، ال جی کیو 7 استایلوس پلاس در راه است و به‌زودی در تایوان رونمایی می‌شود. این دستگاه با شماره مدل LG LM-Q710 اخیرا در فایل‌های کمیسیون ارتباطات ملی تایوان رویت شده که نام رسمی ال جی کیو 7 استایلوس پلاس را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند همراه با ال جی کیو 7 پلاس معرفی می‌شود؛ این گوشی نیز اخیرا تاییدیه‌ی NCC تایوان را بدست آورده است.


بیشتر بخوانید: عرضه گوشی‌های جدید ال جی وی ۳۵ تین‌کیو، کیو ۷، کیو ۷ پلاس، ایکس ۵ و ایکس ۲ در ماه آینده


اینطور که از شواهد پیداست، ال جی کیو 7 استایلوس پلاس در راه است و به‌زودی در تایوان رونمایی می‌شود.

مشخصات ال جی کیو 7 استایلوس پلاس

در فهرست NCC اطلاعات زیادی درباره‌ی مشخصات این موبایل هوشمند فاش نشده است،‌ اما انتظار داریم که شباهت‌هایی میان این مدل و گوشی‌های کیو 7 وجود داشته باشد. کیو 7 استایلوس پلاس احتمالا از نمایشگر 5.5 اینچی ال‌سی‌دی برخوردار می‌شود که در نسبت ابعاد به صفحه نمایش 18:9 ساخته شده است. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی موبایل تعبیه می‌شود؛ در حالیکه یک لنز 5 مگاپیکسلی در نمای اصلی موبایل قرار دارد. از دیگر مشخشات کیو 7 استایلوس پلاس می‌توان به قابلیت ضدآب و قلم استایلوس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر